اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 114

متوسلین: نماینده مجلس باید درد آشنای ملت باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: امانتداری، تدین، اخلاص، صداقت و آشنای درد مردم بودن از ویژگی‌های نماینده اصلح محسوب می‌شود.

متوسلین: نماینده مجلس باید درد آشنای ملت باشد

موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: انتخابات بنا به توصیه امام خمینی (ره) در راس امور قرار گرفته و بر اساس مصوبات مجلس برنامه‌ریزی‌های مناسبی در کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط عرصه بین‌الملل در حال حاضر ایجاب می‌کند مردم پای صندوق‌های رای بیشتر از گذشته حاضر شوند، افزود: با توجه به بیداری اسلامی کشورهای منطقه خاورمیانه ضروری است مردم بیش از گذشته در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه فعالیت‌های مختلفی در 33 سال گذشته در کشور انجام شده است، افزود: حضور مردم از نظر دوستان و دشمنان انقلاب مهم بوده و موجب خشنودی دوستان و سرشکستگی دشمنان می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به آرمان‌های انقلاب با اعتقاد راسخ خود پاسخی مثبت گفته و با بصیرت لازم در این انتخابات مشارکت می‌کنند.

متوسلین با اشاره به اینکه عربستان نوچه آمریکا و استکبار محسوب می‌شود، افزود: اگر چه هزینه‌های زیادی از سوی عربستان و استکبار جهانی برای کمرنگ کردن حضور مردم به کار گرفته می‌شود، اما این امر موجب حضور کمرنگ مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم علاوه بر حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به انتخاب اصلح نیز توجه ویژه دارند، یادآور شد: انتخاب اصلح از برنامه‌های مردم  است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای ثابت می‌کنند که در عمل به آرمان‌های انقلاب استوارتر از گذشته بوده و بر ادامه این راه تاکید دارند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام باید بدانند که نسل‌های انقلاب هنوز پس از گذشته 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کرده و پای‌کار هستند.

متوسلین راهپیمایی 22 بهمن را نمود بارز استکبار ستیزی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: هرجا که استکبار برای خدشه وارد کردن به نظام کوشیده است مردم با حضور گسترده‌تر پاسخ قاطعی به دخالت‌های استکبار داده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای در 12 اسفند به صورت گسترده شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم حضور آگاهانه را در انتخابات در اولویت برنامه‌های خود دارند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات باید رفتار انتخاباتی را رعایت کنند، افزود: امانتداری، تدین، اخلاص، صداقت و آشنای درد مردم بودن از ویژگی‌های نماینده اصلح محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاندیدها باید شاخص‌های نماینده اصلح را در خود تقویت کنند، افزود: مردم انقلابی در انتخاب شاخص‌های مشکلی نداشته و با بصیرت خود افراد اصلح را به مجلس می‌فرستند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول