اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-247

تبلیغات انتخاباتی در ساعات پایانی زمان قانونی به اوج خود رسید

خبرگزاری فارس: در حالی که کمتر از 24 ساعت به زمان قانونی پایان تبلیغات کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است تبلیغات در سطح شهر بیرجند به اوج خود رسیده است.

تبلیغات انتخاباتی در ساعات پایانی زمان قانونی به اوج خود رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ساعت هشت صبح فردا آخرین زمانی است که ستاد انتخابات وزارت کشور بر اساس قانون برای تبلیغات انتخابات تعیین کرده است و در این ساعات پایانی ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات سعی می‌کنند که نهایت استفاده از ظرفیت خود در بخش های مختلف برای تبلیغات را داشته باشند.

نکته قابل توجه در تبلیغات انتخابات مجلس نهم نظم و انضباطی است که بر نحوه تبلیغات حاکم است و دیگر از چسباندن عکس و پوستر نامزدها بر در و دیوار شهر به جز مکان‌هایی که شهرداری با استفاده از پارچه سفید مشخص کرده است، نیست.

*بسته‌های پستی حاوی تبلیغات کاندیدها در درب منازل

یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان برای تبلیغ و معرفی خود بسته‌های تبلیغاتی را به همراه کارت تبریک عید نوروز از طریق پست به درب منزل افراد ارسال کرده است.

*مساجد مهم‌ترین پایگاه سخنرانی‌های کاندیداها

اکثر کاندیداهای انتخابات مجلس اقدام به برگزاری سخنرانی‌های خود در سطح مساجد شهر و حسینیه‌ها کرده‌اند که اکثریت این جلسات با حضور پرشور مردم برگزار شده است.

*حضور حداکثری مردم شاه بیت همه سخنان

اما نکته قابل توجه در سخنرانی همه کاندیداها دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است و این حضور حداکثری مردم به شاه بیت همه سخنان در این چند روز تبدیل شده است.

*فعالیت گسترده ستادهای تبلیغاتی بانوان

یکی از نکات برجسته دیگر فعالیت گسترده ستادهای تبلیغاتی بانوان برای نامزدهای مختلف است که اکثر این ستادها در دوره‌های قرآن بانوان در محل‌های مختلف حضور و به تبلیغ کاندید موردنظر خود می‌پردازند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول