اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-236

نخعی: مشکلات منطقه‌ را با رویکرد علمی پیگیری می‌کنم

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان گفت: مشکلات و نیازمندی‌های شهرستان‌های نهبندان و سربیشه را با رویکرد علمی پیگیری و برطرف می‌کنم.

نخعی: مشکلات منطقه‌ را با رویکرد علمی پیگیری می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مصطفی نخعی شامگاه سه‌شنبه در جمع پرشور مردم شهرستان سربیشه اظهار داشت: بنده تمام تلاش و کوششم را به منظور رفع محرومیت و دغدغه‌های حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه به کار گرفته و می‌گیرم.

وی ادامه داد: پیگیری‌های مجدانه‌ای را به منظور تسریع در روند انتقال خط لوله گاز به سربیشه و مجموع حوزه انتخابیه خواهم داشت.

جوان‌ترین کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر گسترش و توسعه بازارچه‌های مرزی توجه ویژه خواهم کرد، افزود: وجود بازارچه‌های مرزی فرصت‌های بسیار خوبی به منظور اشتغالزایی در این مناطق به شمار می‌روند و این مبادی اقتصادی علاوه بر بهبود وضعیت معیشت مردم سبب ماندگاری سرمایه‌ و اقتصاد در منطقه می‌شوند.

نخعی تصریح کرد: قول می‌دهم که چنانچه اعتماد مردم را در ارتباط با نمایندگی در مجلس شورای اسلامی کسب کنم حضور مستمر و مداومی را در بین مردم منطقه خواهم داشت و مشکلات آنها را پیگیری می‌کنم.

وی یادآور شد: از معتمدین محلی هر منطقه افرادی را به عنوان اتاق فکر به منظور انعکاس مشکلات مردم و پیگیری آنان تشکیل می‌دهم.

جوان‌ترین کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق فرمایش امام (ره) انتخابات باید مطابق قانون و مردم‌پسند باشد، اظهار داشت: انتخابات تجلی عزت و اقتدار ملی و مظهر اتحاد و وفاق ملت است.

نخعی در ارتباط با حضور حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت گسترده در انتخابات علاوه بر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان سبب توسعه و پیشرفت همه‌جانبه نظام در تمامی عرصه‌های داخلی و خارجی می‌شود.

وی ادامه داد: در باب انتخابات و حضور حداکثری بهترین و روشن‌ترین مطالب از لسان مقام معظم رهبری بیان شده و جای دارد که ملت ولایت‌مدار ما فرمایشات و بیانات رهبر فرزانه انقلاب را به طور ویژه مدنظر قرار دهند و در همین راستا حرکت و عمل کنند.

جوان‌ترین کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ما از دیرباز در عمل ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام، ولایت فقیه و ارزش‌های نظام اسلامی هستند و امروزه نیز انتخابات را یکی از راه‌های رسیدن به عزت ملی می‌دانند لذا به همین منظور و اعلام حمایت خویش از نظام و ولایت فقیه در 12 اسفند روز انتخابات حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

نخعی ادامه داد: یکی از هدف‌های مهم من برای ورود به این عرصه بالابردن مشارکت مردم بود و یقین دارم که این ملت هرگز از مسیر نظام و انقلاب منحرف نمی‌شوند و برای تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش می‌گذارند.

این جلسه حاشیه‌ای نداشت و مصطفی نخعی جوان‌ترین کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نهبندان در ادامه این جلسه به پرسش‌های مردمی جواب داد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول