اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 103

رئوفی‌نژاد: حضور باشکوه مردم در انتخابات پاسخی قاطع به دشمنان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: حضور باشکوه و دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رای پاسخ محکم و قاطع به توطئه‌های دشمنان است.

رئوفی‌نژاد: حضور باشکوه مردم در انتخابات پاسخی قاطع به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان خدابنده، اظهار داشت: به همت مسئولان در سطح کشور شرایط خوب و فضایی مناسب همراه با آسایش و امنیت قابل قبول فراهم شده است.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه و دشمن‌شکن در پای صندوق‌های رای پاسخ محکم و قاطعی به دشمنان است، افزود: در استان زنجان نیز تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط با حضور حداکثری اندیشیده شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در بازدید از ستادهای انتخاباتی استان تا کنون مشکلی مشاهده نشده است، افزود: برنامه‌ریزی‌های مسئولان در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت به نحو مطلوبی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه بستر برگزاری و فضای انتخاباتی تبلیغات در استان به نحو مطلوبی آماده شده است، اضافه کرد: تا به امروز هیچ مشکل و موردی که دغدغه آفرین باشد در استان گزارش نشده است.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: خدشه به هر یک از سه موضوع مهم انتخابات موجب خدشه‌دار شدن موضوع دیگر می‌شود که ضروری است برای تحقق هر سه موضوع به نحو مطلوبی برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌شود انتخاباتی را سالم  و بدون شبهه برگزار کرد، اما مشارکت در آن به نحو مطلوبی نبوده و شاهد مشارکت حداکثری نبود.

استاندار زنجان بر ضرورت توجه به سه اصل مهم انتخابات تاکید کرد و افزود: هر سه موضوع سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری باید در کنار هم محقق شوند.

وی انتخابات ریاست جمهوری را پیچیده‌ترین انتخابات کشور عنوان کرد و افزود: سلامت و مشارکت این انتخابات در سطح مطلوبی بود، اما برخی افراد با به چالش کشاندن امنیت آن شیرینی آن را به کام مردم تلخ کردند.

استاندار زنجان با بیان اینکه پس از برگزاری انتخابات و به دلیل پیش‌بینی‌های جلوتر از موعد برخی افراد مغرض انتخابات ریاست جمهوری به چالش کشانده شد، افزود: با پیش‌بینی‌های نادرست و هدفمند امنیت انتخابات به چالش کشیده شد.

وی با اشاره به میزان مشارکت مردم شهرستان خدابنده در انتخابات ریاست جمهوری با 94 درصد مشارکت اضافه کرد: این میزان مشارکت هوشمندی مردم این منطقه را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول