اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 84 کیلوگرم

کشتی گیر قمی به جام سیراکوف بلغارستان اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: کشتی گیر قمی در ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی سیراکوف بلغارستان انتخاب شد.

کشتی گیر قمی به جام سیراکوف بلغارستان اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد رده سنی جوانان کشورمان است، اسامی تیم‌های ملی این دو رشته برای شرکت در جام سیراکوف بلغارستان اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی کشورمان، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی جوانان کشورمان با  ترکیبی متشکل از 25 کشتی‌گیر عازم بلغارستان می‌شوند تا خود را در رقابت با کشتی گیران حاضر در این رقابت‌ها محک بزنند.

بدین ترتیب در حالی که تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان به منظور شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جام سیراکوف با 25کشتی‌گیر به بلغارستان می‌روند، در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان یک کشتی گیر از استان قم نیز حضور دارد.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی کشورمان، مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام سیراکوف بلغارستان طی روزهای 25 تا 28 اسفندماه در شهر وارنا بلغارستان برگزار می‌شود و علی زینتی رفاه در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به عنوان نماینده کشتی قم به میدان می‌رود.

در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ترکیب کشتی گیران اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم عازم مسابقات بین المللی جام سیراکوف بلغارستان می‌شود، علی زینتی رفاه در وزن 84 کیلوگرم یکی از نفرات اصلی این تیم خواهد بود.

نگاهی به اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات نشان می‌دهد که در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان و در وزن50 کیلوگرم اشکان قلی‌کیانی، در وزن 55 کیلوگرم مهرداد مردانی و امید قادری به بلغارستان اعزام می‌شوند.

همچنین در وزن 60 کیلوگرم بهنام مرادی و رامین طاهری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را همراهی می‌کنند و در وزن 66 کیلوگرم حامد امن‌زاده و مهدی زیدوند و در وزن 74 کیلوگرم یوسف قادریان و پیام بویری اعضای تیم ملی جوانان به شمار می‌روند.

در وزن 84 کیلوگرم علی زینتی رفاه از استان قم تنها نماینده اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اعزامی به رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام سیراکوف بلغارستان است، ضمن اینکه در وزن 96 کیلوگرم امیر زرین‌چگینی و سیدمصطفی صالحی‌زاده و در وزن 120 کیلوگرم محمد مدرسی و آرمان نظری تیم ملی جوانان را همراهی خواهند کرد.

اسامی اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان اعزامی به رقابت‌های بین المللی جام سیراکوف بلغارستان نیز اعلام شده است که در این بین عبدالله چمن‌گلی به عنوان سرمربی حضور دارد و مربیان تیم ملی نیز علی اشکانی، خسرو باقرزاده و مرتضی ریحانی هستند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول