اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران:

کشتی‌گیران فرنگی‌کار مازندرانی در جام یادگار امام طلایی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی مازندران از کسب دو مدال طلا توسط کشتی‌گیران فرنگی‌کار مازندرانی در جام بین‌المللی یادگار امام (ره) در قم خبر داد.

کشتی‌گیران فرنگی‌کار مازندرانی در جام یادگار امام طلایی شدند

علی اصغر ثمربخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این دوره از مسابقات که با قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان همراه بود دو ملی‌پوش مازندرانی موفق به کسب گردن‌آویز و مدال طلا شدند.

وی بیان داشت: محمدرضا اکبری در وزن 96 کیلوگرم و بشیر باباجان زاده در 120 کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان با شکست تمام حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه تصریح کرد: این دو کشتی‌گیر با قهرمانی خود در این مسابقات ضمن حضور دوباره در اردوی تیم ملی، جواز حضور در رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ جام تختی را نیز به دست آوردند.

وی همچنین از حضور پنج کشتی‌گیر جوان مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خبر داد و افزود: از سوی عبدالله چمن گلی سرمربی تیم ملی 40 کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شدند که از این تعداد پنج ملی‌پوش از مازندران هستند.

ثمربخش گفت: صادق واحدی در وزن 50 کیلوگرم، پیمان کاردگر در 84 کیلوگرم، سامان نوروزی و امیر حسین خانپور در 96 کیلوگرم و مهدی پورشیخ در 120 کیلوگرم به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی در این اردو هستند.

رئیس هیئت کشتی مازندران خاطرنشان کرد: این اردو که از 15 تا 25 اسفند در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود مجید رمضانی از مربیان باسابقه مازندرانی در کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارد.

وی در پایان اذعان داشت: کشتی‌گیران فرنگی کار جوان در این اردو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیایی آماده می‌شوند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول