اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه پایداری مشهد:

انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: نامزد انتخاباتی جبهه پایداری مشهد با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و مهر تائیدی بر مشروعیت نظام اسلامی است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است

امیر حسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: اختلافات سیاسی در مشهد بسیار کمتر از دیگر شهرهای کشور بوده و تفاوت در لیست‌های انتخاباتی ناشی از حضور چهره‌هایی است که در لیست‌ها وجود دارند.

وی افزود: شان مردمی و شان ولایتی مجلس شورای اسلامی نشان‌دهنده اهمیت انتخابات و ورود فرد اصلح به مجلس است.

قاضی‌زاده گفت: انتخابات صحنه حضور مردم در مسائل حکومتی است.

وی افزود: دشمنان به انتخابات به عنوان فرصتی برای ورود به سیاست دولت نگاه می‌کنند که می‌توان گفت بعد از فتنه 88 و انحراف اخیر مشارکت و حضور مردم سبب توجه بین‌المللی می‌شود.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان مشهد اظهار داشت: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات، سرد جلوه‌دادن رقابت‌های گروهی، جناحی، سیاسی و کاندیداهای انتخابات هستند تا به نوعی شور و نشاط مردم در جریان انتخابات را تحت تاثیر قرار دهند و بتوانند از این فضا در راستای اهداف و منافع خودشان سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به شرایط  خاص سیاسی امنیتی کنونی کشور ادامه داد: در حال حاضر استراتژی دشمنان جنگ‌نرم است.

قاضی‌زاده از جمله اقدامات جنگ‌نرم دشمن را به غرب‌زدگی جوانان، ایجاد طبقات ممتاز، تجمل‌گرایی، توسعه رفاه‌طلبی و ایجاد فساد اقتصادی در کشور دانست.

وی افزود: نمایندگان مجلس نهم باید پیگیری مشکلات و قانون‌گذاری در این ارتباط سعی در رفع مشکلات مردم و نیازهای اساسی جامعه داشته‌باشند.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در مشهد با اشاره به تحریم‌های اتخاذ شده از سمت دشمن ادامه داد: نخبگان ایرانی باید با هوش و درایت خود ایران را علاوه بر الگوی بیداری اسلامی به کشور با اقتدار در جهان تبدیل کنند.

قاضی‌زاده با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردمی در انتخابات مجلس گفت: این انتخابات با هوشیاری مسئولان و بصیرت مردم باید به فرصتی بزرگ برای ملت ایران تبدیل شود.

وی افزود: در انتخابات آتی با خلق حماسه‌ای نو باید مقابل هجمه‌های بیگانه در منطقه که در قالب تحریم‌ها و قطعنامه‌ها است، ایستاد و با حضور حداکثری مردم ایجاد امید برای کشورهای همسایه و جنبش بیداری‌اسلامی فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمنان ملت باید بدانند که بصیرت و آگاهی مردم تاکنون بسیاری از این نقشه‌های آن‌ها را در گذشته نقش بر آب کرده است و امیدواریم در انتخابات مجلس نهم نیز چنین امری همانند گذشته تکرار شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول