اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران:

بیمارستان حکمت ساری مشکل فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران درباره تجهیز بیمارستان حکمت، گفت: بیمارستان حکمت ساری مشکل فضای فیزیکی دارد و این‌گونه نیست که نتوانیم تجهیز کنیم.

بیمارستان حکمت ساری مشکل فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد خورشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 91 بیشترین توان تامین اجتماعی برای بهره‌برداری از مراکز جراحی قلب باز است.

وی با اشاره به اینکه مرکز جراحی قلب باز جنب بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: امیدواریم این پروژه را در سال 91 بتوانیم به بهره‌برداری برسانیم.

خورشیدی با بیان اینکه بنا داریم مرکز پلی کلینیک تنکابن را در 22 بهمن سال آینده افتتاح کنیم درباره تجهیز بیمارستان حکمت، ادامه داد: بیمارستان حکمت ساری مشکل فضای فیزیکی دارد و این‌گونه نیست که نتوانیم تجهیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان حکمت درون شهر قرار داشته و فضای فیزیکی ندارد، بیان داشت: همین موضوع مانع افتتاح سایر بخش‌ها در این بیمارستان شده است.

خورشیدی با بیان اینکه برای جبران این موضوع با هفت بیمارستان دولتی و چهار بیمارستان خصوصی در ساری قرارداد داریم، تصریح کرد: امکان توسعه بیمارستان حکمت وجود ندارد و از این طریق خواستیم تا بیمه شده‌های تامین اجتماعی را به بخش‌های طرف قرارداد هدایت کنیم.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران متذکر شد: با وجود اینکه مازندران، استان برخوردار به نظر می‌رسد اما در بحث پزشکان متخصص، به ویژه پزشکان جراح مغز و اعصاب، ارتوپدها و رادیولوژی مشکل داریم چراکه این رشته‌ها بخش‌های خصوصی فعال دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای بحث پزشک خانواده، این موضوع قطعا هدایت شده و پزشکان متخصص باید بر اساس سیستم به مطب‌داری و اشتغال در بخش خصوصی بپردازند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول