اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل:

اروپا پایش را اندازه گلیمش دراز کند/ هرگونه بی‌احترامی به ایران پاسخ کوبنده‌ای دارد

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد روابط بین‌الملل گفت: به کشورهای اروپایی اعلام می‌کنیم که پای خود را اندازه گلیمشان دراز کنند، زیرا هرگونه بی‌احترامی به این ایران جواب کوبنده‌ای به دنبال دارد.

اروپا پایش را اندازه گلیمش دراز کند/ هرگونه بی‌احترامی به ایران پاسخ کوبنده‌ای دارد

مرتضی محمودوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: ایران اسلامی از سرمایه‌های خدادادی فراوانی برخوردار است که یکی از این سرمایه‌ها نفت است.

وی افزود: با قطع نفت به اروپا این کشورها که ادعا می‌کنند کشورهای ثروتمند و قدرتمندی هستند، در مقابل عظمت ایران اسلامی زانو زدند.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: با این کار شجاعانه ایران، امروز جوهای روانی و تبلیغی علیه کشورمان به حداقل رسیده که این موضوع نشان از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

محمودوند خطاب به کشورهای اروپایی اظهار داشت: باید بدانید ایران اسلامی سرشار از نعمت‌های فراوانی است، که هیچ تحریم و تهدیدی نمی‌تواند در این کشور اثرگذار باشد.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: امروز جهان بدون نفت خام ایران اسلامی دوامی ندارد، زیرا نفت ایران گستره فراوانی در دنیا دارد.

وی افزود: قدرت ایران اسلامی به حدی بالاست که کمتر از سه ساعت می‌تواند تنگه هرمز را برای همیشه ببندد، تا تمام اقتصاد کشورهای اروپایی فلج شود.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: ما امروز به کشورهای اروپایی اعلام می‌کنیم که پای خود را اندازه گلیم خود دراز کنند، زیرا هرگونه بی‌احترامی به این کشور اسلامی جواب کوبنده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران به رهبری امام راحل و با رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری بعد از 33 سال مانند خورشیدی تابناک در تمام جهان می‌درخشد.

محمودوند موج بیداری اسلامی را نشات گرفته از ایران اسلامی دانست و یادآورشد: بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه به برکت انقلاب اسلامی ایران رخ داده و دیکتاتورها یکی پس از دیگری سقوط کردند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول