اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رباط کریم:

مجلس برای قطع صادرات نفت به اروپا مصمم است

خبرگزاری فارس: نماینده رباط کریم و عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس برای تصویب نهایی قطع صادرات نفت به اروپا و عملیاتی شدن این طرح مصمم است.

مجلس برای قطع صادرات نفت به اروپا مصمم است
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: اقدامات خصمانه اروپا و آمریکا علیه جمهوری اسلامی به حدی رسیده است که باید پاسخ قاطع و منطقی به این تهدیدها داده شود.

وی تصریح کرد: پس از آنکه برخی اعضای اتحادیه اروپا طرحی آمریکایی ـ صهیونیستی را مبنی بر تحریم نفت ایران به تصویب رساندند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را آماده کردند که براساس آن صادرات نفت به اروپا قطع می‌شود.

* شش ماه فرصت برای اجرای تحریم‌های نفتی ایران مفهوم خاصی دارد

نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا تحریم‌های نفتی ایران را برای اجرا به شش ماه بعد موکول کرده است، گفت: این فرصت شش ماهه معنی بسیاری دارد و نشان می‌دهد که غربی‌ها آثار و تبعات این تصمیم‌ را به درستی پیش‌بینی نکرده‌اند.

نوروزی گفت: آنها از یک سو می‌خواستند پیش از انتخابات مجلس ایران این طرح تصویب شود و از سوی دیگر تلاش دارند تا با تاخیر در اجرای این طرح، آثار منفی این تحریم برای غرب را کاهش دهند.

وی تاکید کرد: بنابراین ما باید به این رفتار خصمانه پاسخی قاطع و هوشمندانه داده و اجازه ندهیم اروپایی‌ها به مقصود شوم خود دست‌ یابند.

عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل طرح قطع صادرات نفت به اروپا در مجلس مطرح شد و نمایندگان بر تصویب نهایی این مهم که به طور قطع یک تصمیم انقلابی است، مصمم هستند.

نوروزی تاکید کرد: تصویب و اجرای این طرح اروپایی‌ها را از خواب غفلت بیدار کرده و متوجه خواهند شد که چه اقدام خطرناکی را مرتکب شده‌اند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که قطع صادرات نفت به اروپا از سوی ایران با قاطعیت اجرا شود.

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول