اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان کردستان:

تبلیغات برخی از کاندیداها ناشایست است / اصولگرایان پیروز انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان کردستان با اشاره به نظرسنجی‌های علمی و تب و تاب بالای انتخاباتی، پیش‌بینی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند را قابل تحقق خواند.

تبلیغات برخی از کاندیداها ناشایست است / اصولگرایان پیروز انتخابات هستند

عبدالکریم احمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مشارکت مردم استان کردستان با ویژگی‌های متفاوتی که نسبت به سایر استان‌ها دارد، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی به تبلیغات سوء دشمنان مبنی بر تحریم انتخابات و عدم مشارکت مردم اشاره کرد و افزود: عدم مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خویش نه تنها دردی از آنان دوا نمی‌کند بلکه راه نفوذ دشمنان برای اختلاف افکنی باز می‌کنند.

به گفته نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، حضور جدی مردم علاوه بر پاسخ قاطع آنان به دشمنان، موجبات انتخاب کاندیداهای اصلح و در شأن خویش را فراهم می‌کنند.

احمدنژاد خاطر نشان کرد: استان کردستان به عنوان استانی مرزی و برخورداری از مذاهب سنی و شیعه همواره مورد توجه دشمنان بوده و این عرصه‌ها برای آنان فرصتی است تا بتوانند برنامه‌های خویش را با سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی اختلافات جزئی به منصه ظهور و بروز برسانند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان کردستان همچنین حضور افراد توانمند در مجلس شورای اسلامی را بستری برای پیگیری و نظارت بر اجرای زیرساخت‌های توسعه‌ای منطقه خواند و خواستار اهتمام ویژه مردم به این شاخصه مهم شد.

وی در ادامه نحوه تبلیغات برخی از کاندیداها را ناشایست خواند و افزود: تبلیغات کاندیداهای ما به عنوان مسلمان باید انسانی و اسلامی باشد و تخریب در بین مسلمانان جایگاهی ندارد.

احمدنژاد بیان داشت: دیوارنویسی علیه یکدیگر و گزارش ناصحیح از عملکرد دیگر کاندیداها راه جذب آرای مردمی نیست بلکه باید توانمندی و تخصص افراد را به مردم معرفی کنند و معیار و ملاک مردم در انتخابات‌ها شاخصه‌ها و معیارهای سنجیده و عامه‌پسند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه 6 نفر از 58 کاندیدای حاضر در عرصه رقابت انتخابات به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شوند تأکید کرد که سایر کاندیداها ضمن احترام به آرای مردم، باید از افراد منتخب نیز به عنوان عصاره مردم کردستان در مجلس حمایت کنند.

احمدنژاد در ادامه به میزان مقبولیت کاندیداهای اصولگرایان در کردستان اشاره کرد و گفت: این افراد از اقبال عمومی قابل قبولی برخوردارند و امید است که آرای لازم را برای ورود به مجلس کسب نمایند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان کردستان در پایان رویکرد این جبهه را در وهله اول مشارکت حداکثری و در وهله دوم انتخاب کاندیداهای اصلح عنوان کرد و گفت: بدون شک کاندیداهای مشارکت گسترده انتخاب کاندیدای اصلح را نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول