اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 178

سیاه‎مرزکوهی: حضور آگاهانه در انتخابات دشمنان را ناامید می‎کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: حضور آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان را در ناامیدی فرو خواهد برد.

سیاه‎مرزکوهی: حضور آگاهانه در انتخابات دشمنان را ناامید می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس سیاه‎مرزکوهی شامگاه سه‎شنبه در نخستین فراخوان و نشست گردان عاشورا حوزه انقلاب گرگان با حضور فرمانده و اعضای گردان عاشورا اظهار داشت: فراخوانی گردان عاشورا به دلایل تغییر سازمانی تاکنون تشکیل نشده و ما در سپاه ناحیه گرگان معتقد هستیم که گردان عاشورا برای ما اصل است و به همین دلیل اعضای آن باید بصیر و آگاه باشند.

وی تصریح کرد: وجه بارز اعضای گردان اطاعت از ولایت مطلق فقیه است و ولایت و رهبری ریشه قرآنی دارد لذا ما پیشگامان باید بیشتر خودمان را نشان دهیم و با توجه به اینکه دشمن زبون به دنبال ناامن کردن فضای جامعه ماست و می‎خواهد حضور مردم را در عرصه انتخابات کمرنگ کند باید کاری کنیم که مشارکت پرشور مردم همانند حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در انتخابات نیز مثل همیشه دشمنان را مأیوس کند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه فراخوان بصیرت و حضور آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مانند سنوات قبل دشمنان را در ناامیدی فرو خواهد برد افزود: همه ما در برابر انتخابات مسئول هستیم زیرا زیربنای این نظام با خون شهدا قوت و با درد و رنج مادران و پدران شهدا شکل گرفته است لذا با توجه به اینکه همه دشمنان نظام در خارج و منطقه یکی شدند تا به هدف ضربه زدن به نظام برسند پس ما امروز به بصیرت نیاز داریم و این در سایه منویات مقام معظم رهبری و شناخت ایشان از جریانات سیاسی خواهد بود که ما را تاکنون مصون نگه داشته است.

سیاه‎مرزکوهی تصریح کرد: هر کسی مسئول است تا با استفاده از شخصیت حقوقی خود مردم و خویشاوندان و دوستان را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کند.

وی تاکید کرد: امروز وظیفه ما این است که تحقیق کنیم و چهره‎های پاک انقلابی و ولایی و از همه مهم‎تر خدمتگزار به مردم را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول