اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

حضور در انتخابات پشتوانه قوی برای نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار مرند گفت:حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مجلس موجب پشتوانه قوی برای نظام و پیشبرد اهداف انقلاب خواهد شد.

حضور در انتخابات پشتوانه قوی برای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی سه‌شنبه شب در جمع اعضای صندوق‌های اخذ رای مرند اظهار داشت: تمام مراحل عملیات رای‌گیری و صدور تعرفه‌های رای همچنین تنظیم صورت‌جلسات به صورت آنلاین انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سامانه ستاد انتخابات وزارت کشور در هر ساعت می‌تواند تعداد آرای صندوق‌های اخذ رای را در مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا رصد کند.

رضوانی افزود: اعضای صندوق‌های اخذ رای با هیئت‌های اجرایی، نظارت و مسئولان ستاد انتخابات ارتباط مستقیم دارند و با تدابیر اندیشیده شده تمام شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم در این حوزه فراهم شده است.

فرماندار مرند در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات روند قانونی خود را به نحو احسن طی می‌کند، تاکید کرد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر بینش اسلامی و شعور سیاسی خود را در 12 اسفند ماه به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: اعضای صندوق‌ها با حفظ بی‌طرفی کامل و رعایت شرط امانت‌داری وظیفه شرعی و قانونی صیانت از آرای مردم را به نحو احسن انجام داده و عهده‌دار خواهند بود.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا همچنین با اشاره به استقبال گسترده قشرهای مختلف مردم در تمام فرآیندهای اجرایی انتخابات و حضور همه اقشار در پروسه‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و اخذ رای گفت: این تنوع حضور سبب بالا رفتن ضریب امنیت انتخابات می‌شود و نشان‌دهنده اداره امور انتخابات توسط خود مردم است.

فرماندار مرند علاقه‌مندی مردم برای حضور در این فرآیندها را به علت افتخار خدمت در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: هر نوع خدمت به خلق خدا و در راستای ارتقای جایگاه نظام اسلامی توفیقی از جانب خداوند است و همه این فعالیت‌ها که با نیت خالص انجام می‌گیرد در پیشگاه الهی و در اذهان ملت ثبت می‌شود.

وی یادآور شد: حضور حداکثری مردم موجب بالا رفتن ضریب امنیت کشور، افزایش قدرت چانه‌زنی در عرصه‌های بین‌المللی، سبب نقش برآب شدن توطئه‌های استکبار جهانی، دشمنان و ارتقای جایگاه ملت ایران در پیش ملت‌های دیگر خواهد شد.

رضوانی گفت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مجلس موجب پشتوانه قوی برای نظام و پیشبرد اهداف انقلاب خواهد شد.

وی در ادامه آموزش نحوه اخذ رای و پلمب کردن صندوق‌ها و توضیحات تخلفات انتخاباتی و موارد دیگری که در 12 اسفند باید مراعات شود را مورد تاکید قرار داد و افزود: امنیت و انتظامات رای‌گیری با حضور بیش از 3 هزار و 800 نفر از عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه مرند و جلفا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول