اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

سازمان‌های مردم‌نهاد در جشن ملی تأثیرگذارند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در برگزاری جشن بزرگ ملی نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

سازمان‌های مردم‌نهاد در جشن ملی تأثیرگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی ‌در جلسه هم‌اندیشی دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد اظهار داشت: تجربه سی و سه ساله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نشان می‌دهد که جوانان به عنوان قشر آگاه، فرهیخته و پویای جامعه در تبعیت از ولایت فقیه و دفاع از ارزش‌های انقلاب تأثیرگذار هستند.

وی افزود: نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد هر زمان که به این سرمایه‌های گرانبها توجه شد منشأ تحولات عظیم و سرنوشت‌ساز در کشور شدند.

این مسئول اضافه کرد: بصیرت و آگاهی کنونی نسل جوان کشور به واسطه نقش محوری اصل ولایت فقیه در خط فکری و ایدئولوژیکی جوانان متدین ایران اسلامی تجلی یافته است.

ملااحمدی خاطر نشان کرد: جوانان در هر نظام و مملکتی نقش اصلی را در با شکوه برگزار شدن انتخابات ایفا می‌کنند و باید بدون در نظر گرفتن سمت و سوهای سیاسی بهترین کاندیدا را با معیارهای اسلامی، انقلابی و توانمند انتخاب کنند.

به گفته این مسئول انتخابات نماد مردم‌سالاری اسلامی، اقتدار و عزت کشور است و بی‌شک جوانان این مرز و بوم با تأسی از منویات مقام معظم رهبری همچون گذشته بار دیگر با حضور پرشور و بانشاط خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ‌زرین دیگری بر افتخارات و حماسه‌های جاودان دفتر خوشرنگ انقلاب اسلامی ایران می‌افزایند.

وی اضافه کرد: دشمن تمام نیروی خود را برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است که هدف اصلی آنها جوانان هستند لذا باید جوانان با عزم و اقتدار ملی و با حضور حداکثری خود در این انتخابات کوبنده‌ترین ضربه را به تبلیغات سوء دشمن داشته باشند تا همانند انتخابات گذشته جمهوری اسلامی ایران سرافراز شود.

ملااحمدی ابراز امیدواری کرد جوانان عزیز همگام با سایر اقشار ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با خلق حماسه‌ای جدید سبب اقتدار نظام اسلامی و یأس و ناامیدی همیشگی دشمنان انقلاب شوند.

انتهای پیام/ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول