اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری:

تخصیص 3.9 میلیارد ریال اعتبار به 43 دهیاری در شهرستان اردل

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌جاری افزون بر 3 میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال اعتبار به 43 دهیاری‎ شهرستان اردل تخصیص داده شد.

تخصیص 3.9 میلیارد ریال اعتبار به 43 دهیاری در شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داریوش رضایی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با دهیاران شهرستان اردل، اظهار داشت: در سال‌جاری 41 میلیارد و 247 میلیون ریال اعتبار به دهیاری‌های این استان تخصیص یافته است که از این میزان 3 میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال اعتبار به دهیاری‎های شهرستان اردل پرداخت شده است.

وی تعداد دهیاری‎های این شهرستان را ۴۳ دهیاری برشمرد و گفت: با تخصیص این میزان اعتبارات به دهیاری‎‌های شهرستان اردل می‎توان شاهد اجرای پروژه‎ها و طرح‌‌های عمرانی در این شهرستان بود.

رضایی ادامه داد: همچنین از این میزان اعتبار تخصیص داده شده سهم دهیاری شهرستان فارسان 3 میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، شهرستان لردگان ۱۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال، شهرستان کوهرنگ یک میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۱۷ دهیاری شهرستان بروجن نیز 3 میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال اعتبار برای هزینه‌های سال‌جاری خود دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در ابتدای دولت نهم ایجاد 100 دفتر دهیاری در این استان مصوب شده است که هم‌اکنون تعداد دهیاری‌های جدید این استان به بیش از 300 دهیاری افزایش یافته است.

رضایی با بیان اینکه از مجموع یک هزار و 100 روستا در این استان تنها روستاهای کمتر از 20 خانوار فاقد دهیاری است، گفت: شش درصد کل این اعتبارات به طرح‌های آموزشی، دو درصد به طرح‎های پژوهشی و مابقی در امور جاری و عمرانی از قبیل احداث ساختمان دهیاری، ساخت غسالخانه، زیرسازی و آسفالت معابر و ایجاد فضای سبز هزینه شده است.

وی بر ضرورت هدایت و پیگیری اعتبارات استانی به سمت و سوی تکمیل زیرساخت‌های روستاهای این استان تأکید کرد و گفت: آموزش دهیاران، برگزاری المپیاد دهیاران در سطح این استان در راستای تحقق دولت الکترونیک از دیگر این اولویت‌ها به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول