اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

مردم گول وعده و‌عیدهای نامزده‌ها را نخورند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ازنا گفت: مردم گول وعده و‌عیدهایی که عملی نمی‌شوند، توسط برخی‌ نامزدها را نخورند.

مردم گول وعده و‌عیدهای نامزده‌ها را نخورند

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق شامگاه سه‌شنبه در همایش نقش بانوان در جلب مشارکت زنان در انتخابات نقش زن در انتخابات را نقشی پررنگ و مهم دانست و گفت: زنان جامعه ما در تمام صحنه‌ها اعم از جنگ تحمیلی، سیاسی، اقتصادی و ... حضور فعالی داشته‌اند.

وی افزود: زنان ما باید در اجتماع سیره و روش حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند و این سیره را در زندگی و جامعه پیاده و همان‌گونه که این بانوی دو عالم در دفاع از ولایت در مسجد سخنرانی فرمود عمل کنند.

امام جمعه ازنا در ادامه گفت: متأسفانه برخی از کاندیداها در سخنرانی‌های خود برای خودشان عناوین غلو‌آمیز برمی‌گزینند و خود را به مالک اشتر یا مدرس تشبیه می‌کنند، که مردم ما نباید گول چنین عناوینی را بخورند، زیرا مدرس شخصیت بزرگی بود و در زمان خودش مجتهد جامع‌الشرایطی بود.

وی خطاب به بانوان شرکت کننده در همایش گفت: در انتخاب نماینده فرمایش مقام معظم رهبری را سرلوحه انتخاب خود قرار دهید و به کسی رای دهید، که به فرموده ایشان وصل به کانون‌های قدرت و ثروت نباشد و با دشمن مرزبندی شفاف داشته باشد.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان ازنا این انتخابات را برای نظام بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: حضور در انتخابات باید بسیار وسیع و گسترده باشد، زیرا مجلس در توسعه و سرنوشت مملکت نقش به سزایی دارد.

ولی الله منتظری با اشاره به جوسازی‌های دشمنان گفت: هر موقع که نظام ما قصد برگزاری انتخابات را داشته دشمنان به دنبال این بودند، که با جوسازی و سیاه‌نمایی مردم را دلسرد و مانع از شرکت مردم در انتخابات شوند، اما آنها مردم ایران را هنوز نشناخته‌اند و ولایتمداری این مردم را درک نکرده‌اند.

منتظری افزود: مردم ما علیرغم این همه هجمه‌های تبلیغاتی بدخواهان نظام با بصیرت بالا و حضور حداکثری به فرمان رهبر عظیم‌شان خود لبیک گفته‌اند و از حق شرعی و قانونی خود خوب استفاده کرده‌اند.

وی بیان داشت: ان‌شاالله در روز 12 اسفند همانند دیگر انتخابات‌ها در همان ساعات اولیه اخذ رای در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوید و با انتخاب فرد اصلح و ولایتمدار مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام بزنید.    

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول