اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

وابستگی کاندیداها به کانون‌های قدرت مغایر اصول است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: وابستگی کاندیداها به کانون‌های قدرت و ثروت به ویژه تأثیرپذیری آنان از اندیشه‌های غربی مغایر با اصول و معیارهای انتخابات در جامعه اسلامی است.

وابستگی کاندیداها به کانون‌های قدرت مغایر اصول است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه آیت‌الله سید علی‌اکبر قرشی شامگاه سه‌شنبه در جمع نخبگان و دانشجویان این شهرستان اظهار داشت: نامزدهای انتخابات مجلس نهم باید در روزهای پایانی تبلیغات خود ارزش‌های نظام اسلامی را در نظر گرفته و از ایجاد دوگانگی بپرهیزند.

وی افزود: هیچ حزب، گروه و نهادی نباید خود را در برابر نماینده یا نمایندگان مشخص قرار دهد و باید در کنار مردم و هماهنگ با جامعه در راستای نیل به اهداف نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

این مسئول با اشاره به شاخصه انتخاب اصلح اضافه کرد: مراجعه به معیارها و متون دینی شاخصه انتخاب اصلح است، همچنین سعه صدر و پشتکار برای حل مشکلات و همچنین شکوفایی جامعه از شاخصه‌های مهم برای افرادی است که به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه کاندیداهای انتخاباتی باید در همه حال تقوای الهی را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار دهند، یادآور شد: در مملکت اسلامی تمام نمایندگان مجلس و مسئولان نظام باید پایبندی خود به آرمان‌های نظام اسلامی را ثابت کنند.

به گفته قرشی در صورتی که نمایندگان کوچک‌ترین شک و شبهه‌ای نسبت به سیاست دینی داشته و در قبال احزاب دیگر به ایستادگی برخیزند، می‌توان این برداشت را کرد که گروه یا حزبی بر سایر احزاب سیاسی جامعه تحمیل شده و به این ترتیب نمی‌توان آینده‌ای روشن برای جامعه ترسیم کرد.

وی با بیان اینکه بستر انتخابات سالم برای مشارکت گسترده مردم فراهم شده است، اظهار داشت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها این مردم هستند که با حضور حداکثری خود چشم دشمنان را کور کرده و پیروز نهایی این صحنه کارزار سیاسی خواهند بود.

قرشی اظهار داشت: مردم نسبت به آرای خود حساس بوده و وظیفه مسئولان پاسداری و امانت‌داری از این آرا و تحویل آن به مراجع ذیصلاح است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات یکی از رویدادهای مهم جمهوری اسلامی است که مردم‌سالاری دینی را به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح کرد: انتخابات در واقع تمام هویت مردمی انقلاب است.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول