اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

بسیج بسترساز تحقق آرمان‌های والای نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کردستان از بسیجیان به عنوان بسترسازان تحقق آرمان‌های امام خمینی و نظام اسلامی نام برد و گفت: ملت ایران با داشتن چنین روحیه‌ای قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی خواهد کرد.

بسیج بسترساز تحقق آرمان‌های والای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل به منظور دفاع از انقلاب و ارزش‌های این نظام الهی تشکیل شده است.

وی به دستاوردهای مهم مکتب بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: هم اکنون فرهنگ بسیجی به عنوان مظهر وحدت و انسجام بخشی در بین اقشار مختلف مردم مطرح است.

به گفته وی، امروزه ایران اسلامی به برکت استقرار نظامی دینی و خدامحور به عنوان الگویی برای آزادگان دنیا و دفاع از ملت‌های مظلوم درآمده است و مکتب بسیج با ایدئولوژی دین مدارانه خویش توانسته لایه‌های مختلف اجتماع ایران اسلامی را در راستای تعالی و عزت کشور متحد نماید.

وی افزود: اکنون با گذشت 33 سال از تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان معمار کبیر انقلاب شاهد این مهم هستیم که بسیج به فرهنگی پیشرو در بین اقشار مختلف جامعه تبدیل شده و هیچ‌گونه مرزی برای خود قائل نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: بسیج امروز یک فرد و یا یک گروه نیست بلکه در لایه‌های مختلف جامعه جای داشته و اخلاق اسلامی، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از مظلوم و استکبارستیزی، ایثار، شهامت و شجاعت، بصیرت دینی و هر آنچه که می‌تواند در پرورش انسان کامل در بستر آموزه‌های دینی باشد در این مکتب به جامعه ارائه می‌شود.

به گفته حسینی‌شاهرودی بصیرت‌بخشی عمومی و تلاش در مسیر تحقق آموزه‌های الهی و خدامحوری از ویژگی‌های والای مکتب بسیج در قالب آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که همواره مورد هجوم و توطئه‌افکنی دشمنان اسلام و جبهه استکبار بوده است.

وی تصریح کرد: بسیج نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است و اجرای دستورات اسلام و تلاش در راستای ایجاد اتحاد و همبستگی مهم‌ترین هدف و مسیر حرکت این نهاد الهی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان روحیه جهادی در برنامه‌ها را مهم‌ترین رمز پیروزی و موفقیت دانست و گفت: تنها در سایه بسط و گسترش این روحیه در جامعه می‌توانیم در رسیدن به اهداف و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان پیروز و موفق شویم.

وی تصریح کرد: جهاد در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی می‌تواند ایران اسلامی را در حوزه‌های مختلف به قله‌های افتخار برساند و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناامید کند.

به گفته حسینی‌شاهرودی اگر در تمامی عرصه‌ها روحیه و حماسه جهادی وجود داشته باشد، مسیر توسعه و پیشرفت در تمامی بخش‌ها تسهیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به نقش پزشکان در سازمان جامعه پزشکی نیز اشاره کرد و گفت: پزشکان باید با رغبت بیشتری در برنامه‌های مختلف این سازمان مشارکت داشته باشند تا مسیر تحقق اهداف ارزشمند آن را فراهم کنند.

وی از تشکیل حلقه‌های صالحین نیز به عنوان یکی از برنامه‌های ارزشمند بسیج جامعه پزشکی نام برد و افزود: بصیرت، اعتقاد و دید وسیع از مهم‌ترین ویژگی‌های اعضای این حلقه‌هاست که می‌توانند با تکیه بر آنها در مسیر تحقق اهداف عالی نظام و سازمان به بهترین‌ شکل ممکن گام بردارند.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: بسیجیان ایران اسلامی دارای روحیه‌های بزرگی همچون شهید بزرگوار احمدی‌روشن هستند و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های این نظام الهی از هیچ فداکاری و از خودگذشتگی فروگذار نخواهند بود.

به گفته وی روحیه جهادی و عشق قلبی بسیجیان به انقلاب هیچ‌گاه اراده آنان را در برابر تهدیدات دشمنان ضعیف نکرده و همواره برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام در هر میدانی آمده بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان با اشاره به اینکه توده عظیم بسیج متعلق به همه اقشار جامعه است، تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی باید بسیج نقش خود را ویژه‌تر انجام دهد و اساسی‌تر، فراگیرتر، با قدرت نفوذ و توان بیشتری در تمام صحنه‌ها حضور یابد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول