اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

آماده استقبال از مسافران نوروزی هستیم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمهیدات لازم در این استان برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شده است.

آماده استقبال از مسافران نوروزی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی بعدازظهر امروز در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت این استان، اظهار داشت: دنیای امروز دنیای رقابت است و شرکت‌های در این دنیای رقابت موفق عمل خواهند کرد که ظرفیت، توانمندی و قابلیت رقابت با شرکت‌های داخلی و خارجی را داشته باشند.

وی افزود: سازمان‌ها و شرکت‌های استان باید از تمام ظرفیت‌های خود در ایام تعطیلات نوروز استفاده کنند، چراکه در طول تعطیلات مسافران و مهمانان بسیاری به استان چهارمحال و بختیاری مسافرت می‌کنند.

عیدی ادامه داد: پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی نیازمند برنامه‌ریزی خاص و ویژه است، چراکه فعالیت‌های ما در تمام نقاط این استان می‌تواند گویای هویت، رفتار و منش مردم استان باشد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید فضایی در این استان ایجاد شود تا مهمانان و مسافران نوروزی پس از ورود به استان احساس شادابی و رضایت کنند.

عیدی به مسئولان این استان به‌ویژه راه و ترابری و حمل و نقل توصیه کرد، فعالیت‌ها و تدابیری بیندیشند تا شاهد ترافیک در این استان و شهرستان‌ها نباشیم.

وی با اشاره به بار ترافیکی سنگین جاده‌ ترانزیتی لردگان ـ بروجن به‌ویژه در ایام نوروز، افزایش تسهیلات برای تردد مسافران، تامین سوخت و روغن مورد نیاز وسایل نقلیه عمومی و بازرسی مستمر از پایانه‌ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده کمیته حمل و نقل برشمرد.

عیدی امنیت و آرامش را امری مهم و ضروری برای رفاه حال مهمانان و مسافران نوروزی دانست و عنوان داشت: استقرار اکیپ‌های پلیس راه در تمامی جاده‌ها به‌ویژه جاده‌های پرتردد شهرستان، انجام تمهیدات لازم برای برقراری نظم در خیابان‌ها، میادین ورودی و جاده‌های شهری به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی توسط کمیته امنیت و انتظامات در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شده است، تاکید کرد: از هم اکنون با برنامه‌ریزی تمام زمینه‌ها برای هر چه بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی از جمله موضوع اسکان، مسایل بهداشتی و درمانی، تهیه اقلام مورد نیاز، ایجاد امنیت و نشاط انجام شود.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت ایجاد و راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت در این استان تأکید کرد و گفت: پیگیری‌های لازم برای احداث جایگاه‌های سوخت CNG در این استان در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول