اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

دغدغه‌ای برای تامین مایحتاج مردم و مسافران نوروزی نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تمام مایحتاج مردم و مسافران در ایام نوروز را فراهم کردیم و دغدغه‌ای برای تامین مایحتاج در ایام نوروز نداریم.

دغدغه‌ای برای تامین مایحتاج مردم و مسافران نوروزی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش دوشنبه شب در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر اظهار داشت: تامین امنیت و بهداشت مسافران نوروزی از مهم‌ترین وظایف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی است.

جهانبخش گفت: همه باید با مدیریت کارآمد و استفاده از تمام ظرفیت‌های استان، فرصت نوروز را برای معرفی بیشتر استان بوشهر و تقویت صنعت توریسم غنیمت بشماریم.

وی افزود: بسیاری از مردم بوشهر مناطق دیدنی بوشهر را نمی‌شناسند و بنابراین میراث فرهنگی وظیفه دارد در طول سال ظرفیت‌ها و نقاط دیدنی و گردشگری استان را معرفی کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم بوشهر به مردمی نجیب، مهربان و مهمان‌نواز شهرت دارند خاطر نشان کرد: تمام مسئولان و مدیران استانی وظیفه دارند در جهت معرفی سرمایه‌های فرهنگ و تاریخی استان تلاش کنند.

جهانبخش با بیان اینکه هدف از تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ایجاد رضایتمندی برای مسافران نوروزی است گفت: همه تلاش ما این است با مدیریت کارآمد و استفاده از ظرفیت‌های استان، زمینه رضایتمندی مردم را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه تامین امنیت از مهم‌ترین موضوعات برای میزبانی از مسافران نوروزی است اظهار داشت: باید کاری کنیم تا مسافران دغدغه ناامنی نداشته باشند و زمینه تقویت احساس امنیت در مردم بوشهر و مسافران را نیز فراهم کنیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: بهداشت نیز از دیگر موضوعات مهم در فرآیند میزبانی از مسافران نوروزی است و باید مقدمات این کار در محل‌های اسکان مسافران نوروزی فراهم شود.

جهانبخش با بیان اینکه هنوز چهره شهر بوشهر در برخی نقاط نازیباست اضافه کرد: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در سطح استان باید برای ایام نوروزی ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: تمام مایحتاج مردم و مسافران در ایام نوروز را فراهم کردیم و دغدغه‌ای برای تامین مایحتاج در ایام نوروز نداریم.

استاندار بوشهر افزود: تامین نان با کیفیت و راه‌اندازی نانوایی‌های کشیک باید در دستور کار فرمانداران در شهرستان‌ها قرار گیرد.

جهانبخش گفت: اطلاع‌رسانی از ظرفیت‌های گردشگری استان باید در ایام نوروزی بیشتر و بهتر شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول