اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان:

قیمت تخم‌مرغ در کرمان 100 تومان ارزان شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: با پیگیری‌های کمیته تنظیم بازار استان، قیمت هر کیلو تخم‌مرغ از هفته گذشته 100 تومان ارزان‌تر شد.

قیمت تخم‌مرغ در کرمان 100 تومان ارزان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، مصطفی زریسفی اظهار داشت: در جلسه کمیته تنظیم بازار استان‌ قیمت هر کیلو تخم‌مرغ تا هفته آینده 3 هزار و 150 تومان مصوب شد.
وی با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته بازار تخم‌مرغ از آرامش نسبی برخوردار بوده است، افزود: 50 درصد توان بازرسی سازمان برای تثبیت قیمت تخم‌مرغ در نظر گفته شده است.
زریسفی قیمت فروش هر کیلو تخم‌مرغ برای تولید کنندگان را 2 هزار و 750 تومان عنوان کرد و بیان داشت: با بررسی‌های انجام شده احتمال کاهش قیمت تخم‌مرغ در هفته آینده نیز وجود دارد.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در ادامه با اشاره به ابراز نارضایتی از برخی کارخانه‌های شیر در استان گفت: با توجه به اخطارهای داده شده به این کارخانه‌ها هنوز در بحث فروش شیر دچار مشکل هستیم.
وی با اعلام اینکه بر اساس مصوبه کمیته تنظیم بازار قیمت شیر پاکتی 800 سی‌سی با 2.5 درصد چربی 550 تومان است، خاطرنشان کرد: این مقدار وزن شیر و درصد چربی برای همه کارخانجات تعریف شده است تا دیگر ابهامی در تفاوت قیمت وجود نداشته باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول