اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مستقل نهمین دوره مجلس:

سئوال از رئیس جمهور بوی سیاسی می‌دهد

خبرگزاری فارس: نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت:‌ سئوال از رئیس جمهور بوی سیاسی می‌دهد.

سئوال از رئیس جمهور بوی سیاسی می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خلیل موحدی ظهر امروز در نشستی خبری پیرامون جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر نظارت جدی بر دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار داشت: باید ابتدا در کشور ساختارهای فرهنگی با اولویت بانوان و خانواده اصلاح شود البته باید این اصلاح ساختار بر مبنای آموزه‌های اسلامی باشد.

این کاندیدای مستقل نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی مجلس شورای اسلامی نظارت است پس در این راستا مجلس نهم باید در بخش نظارت، نظارتی جدی بر دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های اجتماعی کشور به‌ویژه بر صدا و سیما داشته باشد.

وی در ارتباط با اشتغال در کشور خاطر نشان کرد: باید برای رفع مشکل اشتغال در کشور، اشتغال روستایی را رونق دهیم و چرا که امروز 27 درصد از اشتغال کشور، دامپروری است و می‌توان با توجه ویژه به این حوزه و سرمایه‌گذاری در آن، بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال در کشور را رفع کنیم.

وی ادامه داد: اینکه در حال حاضر بسیاری از رشته‌های تحصیلی بانوان حتی اکتشاف و معادن است اشتباه بزرگی در کشور است چرا که یک خانم توانایی فعالیت‌های سخت را ندارد.

وی با بیان اینکه طرح سوال از رئیس‌جمهور بوی سیاسی می‌دهد، اظهار داشت: مجلس زمانی می‌تواند موفق باشد که آفت‌های جامعه را طبقه‌بندی کند و در این صورت می‌تواند برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: البته باید به حرکت‌های جریان فتنه دقت داشته باشیم چون یکی از استراتژی‌های این جریان طرح کفایت‌نداشتن ریاست جمهوری است.

وی یادآور شد: همچنین ترکیب مجلس نهم نشان می‌دهد که چه تفکری بر آن حاکم است که قطعا ترکیب این مجلس نزدیک به نگاه رهبر معظم انقلاب می‌شود.

این اصولگرا با اشاره به اهداف خود از کاندیداتوری در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده خلائی در زمینه دنبال‌کردن کلام رهبری به صورت خالصانه در مجلس حس کردم و در این راستا وارد صحنه شدم تا به صورت خالصانه در مجلس به دنبال کلام رهبری باشم.

وی با تاکید بر عمل به وصیت‌نامه امام از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ یکی دیگر از مباحثی که در فعالیت‌های نمایندگان و به نحوی در زندگی شخصی نمایندگان باید دیده شود این است که به ارزش‌های انقلاب و اسلام پایبند باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی گفت: کسی که می‌خواهد نماینده شود باید وصیت‌نامه امام(ره) را در عملکرد خود لحاظ کنند به گونه‌ای که این امر در فعالیت‌های یک نماینده موج بزند و یا اینکه به نوعی از آن تبعیت کند که نمونه بارز آن قانون‌مداری یک نماینده است که حضرت امام تاکید داشتند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول