اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انصراف یک نامزد دیگر در شهرستان رباط‌کریم

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان از انصراف یک نامزد انتخابات و اضافه شدن یک نامزد دیگر به جمع نامزدهای این حوزه انتخابیه خبر داد .

انصراف یک نامزد دیگر در شهرستان رباط‌کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط‌کریم، بیژن سلیمان‌پور گفت: اسماعیل احمدی یکی از کاندیداهای حاضر در این دوره، با حضور در فرمانداری رباط‌کریم، به صورت رسمی انصراف خود را از شرکت در رقابت‌های انتخابات دوره نهم مجلس اعلام کرد .

فرماندار شهرستان رباط‌کریم افزود: هم‌چنین محمدرضا تقوی فرد با انتقال از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به این حوزه انتخابیه، به جمع نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان اضافه شد .

سلیمان‌پور خاطرنشان ساخت: به این ترتیب تغییری در تعداد نامزدهای انتخابات به وجود نیامد و ان‌شاءالله انتخابات با حضور و رقابت 16 کاندیدا برگزار خواهد شد .

رئیس حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان‌ها با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه 12 اسفند، فرد اصلح را به مجلس بفرستند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول