اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس بیان کرد

مشکلات بخش مرکزی تهران توجه ویژه نیاز دارد

خبرگزاری فارس: کاندیدای مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر گفت: بخش مرکزی تهران با مشکلاتی مواجه است که باید بدان توجهی ویژه داشت.

مشکلات بخش مرکزی تهران توجه ویژه نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محسن اکبری ظهر امروز در جمع کثیری از مردم مناطق مختلف بخش مرکزی تهران در مسجد جامع بومهن اظهار کرد: اکثریت قریب به اتفاق مردم بخش مرکزی تهران به ویژه در بومهن و پردیس بنده را به خوبی می‏شناسند.

وی ادامه داد: نزدیک به دو دهه اخیر را به‌عنوان معلمان فرزندان شما در خدمتتان سپری کرده‏ام.

اکبری فعالیت در عرصه آموزش را افتخاری بزرگ برای خود خواند و افزود: حضور در عرصه‏های آموزشی افتخار همیشگی من است و در صورت توفیق خدمت در عرصه مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‏های آموزشی را به‌عنوان سنگری ارزشمند جهت خدمت بر می‏گزینم.

کاندیدای مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر ادامه داد: برای نخستین بار فردی از خطه شهیدپرور و ولایی بومهن، پردیس و جاجرود به قصد خدمت گام در عرصه انتخابات نمایندگی می‏گذارد.

وی اضافه کرد: پس از دو دهه کار آموزشی، محرومیت و مظلومیت را با تمام وجود در این بخش از شهرستان تهران حس کرده‏ام.

اکبری با اشاره به مشکلات بخش مرکزی تهران خاطر نشان کرد: بخش مرکزی تهران به ظاهر منطقه‏ای نزدیک به پایتخت قلمداد می‏شود.

کاندیدای مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر تصریح کرد: به‌عنوان مثال، علاوه بر محرومیت مردم جاجرود از گاز شهری، اهالی ساکن در بخشی از منطقه "خجیر" همچنان با هیزم خانه و کاشانه خود را از سرمای شدید ذاتی شمال شرق استان تهران و آن ناحیه سردسیر حفظ و صیانت می‏کنند.

وی اضافه کرد: روند کار اداری این مردم به حدی با مشکلات عدیده مواجه است که حتی سهمیه گازوییل نیز به آنها تعلق نمی‏گیرد.

اکبری خدمت‏رسانی را هدف اصلی خود در عرصه انتخابات خواند و افزود: خداوند متعال شاهد است که قصد و نیت اصلی حضور من در انتخابات خدمت به این مردم شریف است.

کاندیدای مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر ادامه داد: اگر توفیق خدمت در مجلس از سوی مردم و ذات اقدس الهی میسر و نصیب نشد، در سنگر مقدس آموزش و پرورش همچنان به خدمت و آموزش ادامه می‏دهم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول