اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه جم:

بیانیه آژانس سرپوشی بر اعتراضات وال‌استریت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: بیانیه آژانس در واقع سرپوشی بر اعتراضات مردم به جنبش وال‌استریت است.

بیانیه آژانس سرپوشی بر اعتراضات وال‌استریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا کلید رستگاری و سعادت است و هر فرد مسلمانی باید از ناپاکی و پلیدی دوری کند تا به سعادت برسد.
وی در ادامه با تبریک میلاد امام هادی(ع) افزود: فضایل این امام همام بر هیچ کس پوشیده نیست و هیچ فضیلتی نیست که ایشان نداشته باشد و امام هادی(ع) در تقوا و پرهیزگاری زبانزد خاص و عام بوده است.
امام جمعه جم خاطرنشان کرد: امروز ششمین روز از دهه ولایت است و مردم در این چند روز مشارکت فعالانه‌ای در مراسمات ویژه دهه ولایت داشته‌اند و لازم است از این شور و شعور تقدیر کنیم.
گنجی از برگزاری پیاده‌روی عمومی در جم خبر داد و اذعان داشت: فردا شنبه مراسم ویژه پیاده‌روی عمومی به مناسبت عید غدیر در جم برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 3 هزار نفر از مردم ولایی جم در این آیین حضور یابند.
خطیب جمعه جم در خطبه دووم نیز با تبریک عید غدیر گفت: عید غدیر عید بزرگ امامت و ولایت است و حقانیت شیعه در این روز اثبات شده است.امام علی (ع) همواره انسانی بزرگ و برجسته بوده و در برپایی اسلام اصیل نقشی ارزشمند داشته است.
وی در ادامه با اشاره به گزارش اخیر آمانو درباره فعالیت هسته‌ای ایران اظهار داشت: فعالیت هسته‌ای ایران و گزارش مغرضانه آمانو که چهارشنبه منتشر شد بر اساس خواسته غرب نوشته شد و این امر به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
امام جمعه جم اضافه کرد: کارشناسان انرژی اتمی بارها و بارها به ایران آمدند و هیچ انحرافی را مشاهده نکردند و این گزارش بیشتر بر اساس خواسته آمریکا تدوین شده است.
گنجی تصریح کرد: دین ما اجازه نمی‌دهد که سلاح هسته‌ای داشته باشیم و این گزارشات به هیچ وجه نمی‌تواند اراده ملت را در برابر دشمنان کمرنگ کند.
وی یادآور شد: این بیانیه آژانس در واقع سرپوشی بر اعتراضات مردم به جنبش وال‌استریت است که البته این جنبش به راه خود ادامه می‌دهد و این اقدامات نمی‌تواند افکار عمومی را منحرف کند.
امام جمعه جم خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب و زمانی که ایران تازه استقلال یافته بود تمام دشمنان دست به دست هم دادند و نتوانستند ایران را شکست دهند و امروز دارای توان نظامی بالا و تجربه بسیار خوبی هستیم و دشمنان هرگز قدرت تجاوز به ایران اسلامی را ندارند.
گنجی گفت: ایران با دارا بودن موشک‌های زمین به هوا و دوربرد می‌تواند تاسیسات دشمنان را مورد هدف قرار دهد و دشمنان به این امر واقف هستند.
وی در ادامه همچنین با اشاره به اختلاس 3000 میلیارد تومانی تصریح کرد: مردم منتظر اقدامات قاطعانه قوه قضائیه و ریشه‌کن کردن فساد هستند که اطمینان داریم این امر محقق می‌شود.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول