اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

فقط اقشار کم‌درآمد یارانه دریافت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: فقط اقشار کم‌درآمد جامعه یارانه نقدی دریافت کنند.

فقط اقشار کم‌درآمد یارانه دریافت کنند

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: اهداف ترسیم شده از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به ویژه پرداخت یارانه نقدی به طور شایسته تحقق پیدا نکرده است و آن میزانی که در ابتدای امر تعیین شده بود هنوز پرداخت نشده است که امیدواریم در این ارتباط گام‌های بلندی برداشته شود.

وی با بیان اینکه باید فقط اقشار بی‌بضاعت و نیازمند جامعه از یارانه نقدی بهره‌مند شوند تصریح کرد: پرداخت یارانه نقدی روش مناسبی برای ساماندهی زندگی افراد کم‌درآمد و بی‌بضاعت است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و به خانواده‌هایی که از متوسط پایین بوده و در دهک‌های پایین قرار می‌گیرند پرداخت شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقشاری که وضعیت اقتصادی رضایت‌بخشی دارند به این قبیل وجوهی که توسط دولت پرداخت می‌شود برای اداره کردن زندگی خود، خانواده و فرزندان خود به هیچ عنوان نیاز ندارند پس باید پرداخت یارانه به اقشار ضعیف جامعه بیش از بیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت حذف یارانه نقدی اقشار مرفه در جامعه نارضایتی ایجاد می‌شود یا خیر خاطرنشان کرد: جنانچه به اقشار پردرآمد جامعه این قبیل وجوه پرداخت نشود بروز هیچ‌گونه نارضایتی و تشنجی در جامعه شاهد نخواهیم بود چرا که اغلب این افراد به وجوه نقد مذکور هیچ نیازی ندارند حتی به بانک‌ها برای دریافت این وجوه هم مراجعه نمی‌کنند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب توجه زیادی نسبت به اقشار ضعیف جامعه شده است خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با اجرای طرح‌های مختلف که یکی از آنها پرداخت یارانه نقدی است اقشار مستمند جامعه زیرپوشش خدمات حمایتی قرار گرفته‌اند که این موضوع یکی از مهم‌ترین برکات پیروزی رسیدن انقلاب قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول