اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان خبر داد

برپایی اردو‌ی بوکس رده سنی نوجوانان و جوانان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: این هیئت برپایی اردوی آمادگی بوکس رده سنی نوجوانان و جوانان خود را برای حضور در رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور، مد نظر قرار داده است.

برپایی اردو‌ی بوکس رده سنی نوجوانان و جوانان

مهدی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اردوی آمادگی بوکسور‌های رده سنی نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت‌های بوکس قهرمانی کشوری که به احتمال زیاد در برج دو سال آینده برگزار شده، از حدود یک هفته دیگر آغاز می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های بوکس باشگاه‌های استان کرد و بیان داشت: در این مسابقات تیم بوکس صنایع تایتانیک با 32 امتیاز در جایگاه نخست، تیم بوکس لنجان با 21 امتیاز در جایگاه دوم و تیم بوکس شهدای شهرستان اصفهان با 10 امتیاز در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان افزود: رقابت‌های بوکس باشگاه‌های استان با حضور 90 مشت‌زن، در قالب 18 تیم و به مدت چهار شب برپا شد.

وی از نکات قابل توجه در رقابت‌های بوکس باشگاه‌های استان اصفهان را حضور یک سری از مشت‌زنان تیم ملی و قهرمانی کشور دانست و اظهار داشت: در این مسابقات حدود 25 داور فعالیت داشتند.

شفیعی ادامه داد: پرویز پلو‌زاده، مجید رمضان‌پور، حسن علیخانی و عباس تمیم، تشکیل دهنده هیئت ژوری رقابت‌های بوکس باشگاه‌های استان اصفهان بودند.

وی تاکید کرد: هیئت کمیته فنی رقابت‌های بوکس باشگاه‌های استان اصفهان شامل رضا رجبی و محمدرضا نوش‌مهر بود.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان اضافه کرد: در شب فینال رقابت‌های بوکس باشگاه‌های استان اصفهان که پس از 15 سال در ورزشگاه تختی برگزار شد، از ناصر خسروی (قهرمان بوکس کشور در چند سال اخیر)، علیرضا استکی (قهرمان آسیا) برادران رجبی، دو داور آسیایی (قدیر کاظم‌زاده و عباس تمیم) تجلیل شد.

وی ادامه داد: در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان بوکس استان اصفهان و فینال رقابت‌های بوکس، آقای غیور نیز از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حضور داشت.

به گزارش فارس سرپرست رقابت‌‌های بوکس باشگاه‌های کشور بر عهده مهدی شفیعی و نفرات برتر این رقابت‌ها که به وسیله شرکت صنایع سنگ تایتانیک خمینی‌شهر مورد تشویق مالی قرار گرفتند به شرح زیر است:

پوریا ذوالفقاری (وزن 49 کیلوگرم- باشگاه صنایع سنگ تایتانیک)

جواد اسد‌زاده (وزن 52 کیلوگرم- باشگاه صنایع سنگ تایتانیک)

عبدالله مجنونی (وزن 56 کیلوگرم- باشگاه صنایع سنگ تایتانیک)

ولی‌الله قاسمی (وزن 60 کیلوگرم- باشگاه تختی)

محسن پورشجاعی (وزن 64 کیلوگرم- باشگاه مازیار لنجان)

افشین الوندی (وزن 69 کیلوگرم- باشگاه مازیار لنجان)

یوسف فضل‌الهی (وزن 75 کیلوگرم- باشگاه شهدای شهرستان)

محمد علی شهیدی( وزن 81 کیلوگرم- صنایع سنگ تایتانیک)

علیرضا نادری (وزن 91 کیلوگرم- باشگاه سمیرم)

مرتضی عظیمی (وزن 91+ کیلوگرم- باشگاه مازیار لنجان)

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول