اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 22 بوکسور

مسابقات بوکس قهرمانی کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات بوکس قهرمانی شهرستان کرمان در 10 وزن و با حضور 22 بوکسور در کرمان برگزار شد.

مسابقات بوکس قهرمانی کرمان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جمعه شب مسابقات بوکس قهرمانی شهرستان کرمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان و جمعی از پیشکسوتان و علاقمندان ورزش بوکس در محل خانه بوکس شهر کرمان برگزار شد.

عباس عرب‌پور رئیس هیئت بوکس استان کرمان در حاشیه برگزاری این مسابقات با اعلام خبری مبنی بر شناسایی نفرات برتر تیم بوکس شهر کرمان از این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات در 10 وزن و با شرکت 22 بوکسور در حال برگزاری است.

وی افزود: طی پنج ماه گذشته فعالیت‌های هیئت بوکس استان و شهرستان کرمان افزایش یافته است به شکلی که ساعات متوالی و بیشتری خانه بوکس پذیرای علاقمندان است و ورزشکاران بیشتری برای انجام تمرین راهی سالن می‌شوند.

عرب‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون آمار ورزشکارانی که زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته‌اند به 90 نفر افزایش یافته است، گفت: پس از انتخاب تیم بوکس شهرستان کرمان تیم‌های بوکس در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان نیز با برگزاری مسابقات انتخاب می‌شوند.

رئیس هیئت بوکس استان کرمان با اشاره به آغاز مذاکره به منظور برگزاری مسابقات بوکس چندجانبه به میزبانی کرمان و رفسنجان بیان داشت: این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول