اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 2 روز رقابت

بناب قهرمان مسابقات بوکس انتخابی آذربایجان‌شرقی شد

خبرگزاری فارس: در مسابقات قهرمانی بوکس انتخابی آذربایجان‌شرقی که به مدت دو روز در شهرستان بناب پیگیری شد، تیم بناب قهرمان این رقابت‌ها شد.

بناب قهرمان مسابقات بوکس انتخابی آذربایجان‌شرقی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ مسابقات بوکس انتخابی استان آذربایجان‌شرقی با حضور 80 ورزشکار از 10 شهر استان شامل شهرستان‌های بناب، مراغه، ملکان، سراب، اهر، مرند، تبریز، عجب‌شیر و هشترود در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجتمع ورزشی 4 هزار نفری بناب برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که به مدت دو روز در شهرستان بناب پیگیری شد، در نهایت تیم بوکس بناب به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های ملکان و اهر به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر اوزان مختلف رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به شرح زیر معرفی شدند:

رده نوجوانان

45کیلوگرم، علیرضا عظیمی از اهر ، 48کیلوگرم، رضا صالحی از اهر، 56کیلوگرم، صابر آقامحمدی از بناب،  60کیلوگرم، یاسر فرجی از ملکان و 81کیلوگرم، قلی حیدری‌پور از سراب.

رده جوانان

52کیلوگرم، رضا ظهراب‌زاده از تبریز، 56 کیلوگرم، احسان نریمانی از ملکان، 60کیلوگرم، توحید مقانلو از اهر، 69کیلوگرم، توحید صفری از ملکان  و 81کیلوگرم، جلیل محمودی از بناب.

رده بزرگسالان

52کیلوگرم، هدایت ناصری از بناب، 56کیلوگرم، پژمان فرجی از ملکان، 60کیلوگرم، رضا درخشان از اهر، 64کیلوگرم، بهنام محمدیان از بناب، 69کیلوگرم، یوسف اصغریان از تبریز، 75کیلوگرم، مجتبی خرم از اهر، 81کیلوگرم، حاتم دارگوش از تبریز، 91کیلوگرم، امین پیغان از بناب و 91+ کیلوگرم، سجاد پوراشرف از بناب.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول