اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای منتخب جبهه پایداری در مازندران:

جمشیدی: حرکت در مسیر غبارآلود نیازمند بصیرت است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه پایداری در حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه گفت: حرکت در مسیر غبارآلود نیازمند بصیرت است.

جمشیدی: حرکت در مسیر غبارآلود نیازمند بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، محمد جمشیدی اردشیری صبح امروز در همایش بانوان در فاطمیه نکا بیان داشت: گاهی فضای غبارآلود در جامعه دید را مشکل می‌کند که در این راستا باید بر اساس بصیرت و آگاهی حرکت کرد.

وی گفت: اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه باید در راس برنامه‌های ما باشد و این عامل بسیار مهم در بصیرت‌افزایی است چرا که تا مادامی که ما به این منبع بصیرت و آگاهی متصل باشیم از گزندها و ترفندهای مختلف در امان هستیم.

جمشیدی اردشیری با بیان اینکه وعده و وعیدهای دروغین در زمان تبلیغات انتخاباتی به دور از شان یک کاندیدا و نماینده مجلس است، یادآور شد: نباید برای بدست آوردن رای خارج از عرف سخن بگوییم و وعده‌های دروغین دهیم و فردی که برای بدست آوردن آرا به هر دروغی تن دهد نمی‌تواند انتخاب اصلح و نماینده اصلح برای مردم باشد.

وی اضافه کرد: امروز در جامعه شاهد بسیاری از بزرگ‌نمایی‌ها توسط کاندیداها هستیم که خارج از برنامه‌ها و عرف است و مردم باید در این رابطه آگاهانه و با بصیرت کامل انتخاب کنند.

کاندیدای جبهه پایداری در حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقام و منزلت بانوان در جامعه اظهار داشت: بانوان جامعه ما در شرایط مختلف جامعه از دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات خوش درخشیدند و اکنون نیز باید با حضور در صحنه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افتخار آفرین باشند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: زنان جامعه ما اکنون با حضور در اجتماع و عرصه‌های مختلف، در سرنوشت جامعه تاثیرگذار هستند و برخلاف جامعه غربی که به‌عنوان ابزار از زنان استفاده می‌شود در جامعه اسلامی ما، زن از مقام و منزلت ویژه برخوردار است و مورد تکریم قرار گرفته است.

وی گفت: باید شرایط بهره‌مندی از فعالیت‌های اجتماعی، تحصیل و... برای مردان و زنان فراهم شود و در حال حاضر در حدود 60 درصد از کرسی‌های دانشگاه‌ها به بانوان اختصاص دارد که بیانگر توجه آنان به تحصیل علم و دانش است.

کاندیدای جبهه پایداری در حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه ادامه داد: دشمن در مراحل مختلف و به ویژه در اوایل انقلاب به دنبال این بود که این باور را در جامعه ایجاد کند که جمهوری اسلامی ایران زنان را زندانی می‌کند، اما اکنون نه تنها اینچنین نشد بلکه بانوان در همه صحنه‌ها و حتی حضور در مجلس و پست‌های کلیدی جامعه نقش ارزنده دارند.

جمشیدی اذعان داشت: حضور حداکثری در انتخابات نیز یک اصل مهم در شرایط حساس فعلی است که بانوان باید با تاثیرگذاری که بر خانواده و جامعه دارند این حضور را پررنگ‌تر از گذشته به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول