اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه:

لیست‌ها و پوسترهای جعلی جبهه متحد در کرمانشاه اعتبار ندارد

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه اعلام کرد: لیست‌های جعلی، پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی نامزدها با لوگوی جبهه متحد اصولگرایان فاقد اعتبار و موجب پیگرد قانونی است.

لیست‌ها و پوسترهای جعلی جبهه متحد در کرمانشاه اعتبار ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه متحد اصولگرایان، در پی بی‌اخلاقی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف استان کرمانشاه و استفاده بعضی نامزدهای انتخابات در این استان از نام و آرم جبهه متحد، جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه در بیانیه‌ای گروه‌ها و افراد را دعوت به رعایت اخلاق انتخاباتی کرد.

در این بیانیه آمده است: نظر به انتشار بعضی لیست‌های جعلی از سوی افراد غیرمسئول به نام جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه، اعلام می‌دارد لیست نامزدهای اعلام شده برای حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه همان فهرستی است که پس از تایید شورای مرکزی این جبهه در وب‌سایت رسمی اطلاع‌رسانی کشوری جبهه متحد اصولگرایان و خبرگزاری‌های رسمی منتشر شده است.

جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرده است: ضمن احترام به همه نامزدهای جریان اصولگرایی و دعوت آنها به رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات، به اطلاع می‌رساند انتشار، توزیع و استفاده از هرگونه پوستر یا تراکت تبلیغاتی که حاوی لوگو و عنوان جبهه متحد اصولگرایان برای نامزدهایی غیر از کاندیداهای معرفی شده از سوی شورای مرکزی این جبهه باشد، از مسند اعتبار ساقط است و در صورت مشاهده پیگرد قانونی خواهد داشت.

بر این اساس اسامی نامزدهای مورد تایید جبهه متحد اصولگرایان در حوزه‌های مختلف استان کرمانشاه که قبلا نیز اعلام شده به شرح زیر است:

* حوزه انتخابیه کرمانشاه: محمد کرمی‌راد، عبدالرضا مصری و محمد رزم

* حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی: محمدابراهیم محبی

* حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین: حجت‌الاسلام شیخ وحید احمدی

* حوزه انتخابیه اورامانات (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی): شهاب نادری

* حوزه انتخابیه قصرشیرین و سرپل ذهاب: فتح‌الله حسینی (روح الامین)

شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و ایجاد زمینه مشارکت گسترده و رقابت مطلوب در حوزه اسلام‌آباد غرب و دالاهو نامزدی را معرفی نکرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول