اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان- 159

رحمانی: مردم پیروز واقعی صحنه انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: مردم پیروز واقعی صحنه انتخابات هستند و کاندیداها نیز وسیله‎ای برای خدمت کردن به مردم محسوب می‎شوند.

رحمانی: مردم پیروز واقعی صحنه انتخابات هستند

رامین رحمانی امروز در گفت‎و‎‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: کاندیداها باید بدانند فردای بعد از انتخابات ایستگاهی در مسیر طولانی انقلاب اسلامی است که چند لحظه‎ای در آن توقف کرده و عملکردی خواهند گذاشت که نتیجه آن باید به نفع مردم و در راستای پیشرفت نظام در همه ابعاد باشد.

وی بیان داشت: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون حرف اصلی خود را در تمام انتخاب‎ها با رفتار انتخاباتی خود به جهانیان اثبات کرده و نشان دادند از ولایت و ارزش‎های خود ذره‎ای کوتاه نخواهند آمد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه مردم همیشه شور و نشاط انتخابات را در همه دوره‎ها داشته‎اند ابراز داشت: عواملی در این راستا می‎تواند اثرگذار باشد که توجه به آن در انتخاب اصلح، امری مهم تلقی می‌شود اینکه خود کاندیدا در جذب حضور بیشتر مردم نقش دارند و دیگر اینکه چون از طیف‎های مختلف در عرصه انتخابات حاضر شدند می‎تواند زمینه مشارکت را افزایش دهد.

رحمانی ادامه داد: آنچه که از سوی هر یک از کاندیداها انتظار می‎رود رعایت اخلاق انتخاباتی است و آنها باید به اصل کاندیدا شدن‎شان بپردازند نه اینکه پرداختن به حاشیه‎ها مردم را از اصل انتخابات دور کند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تاکید کرد: کاندیداها باید به ارائه توانمندی‎های خود بپردازند چرا که ارائه آن کمک می‎کند مردم مشارکت سیاسی خود را بر اساس عشقی که به انقلاب دارند رقم بزنند.

این مسئول متذکر شد: تبلیغات رنگارنگ کاندیداها نباید مردم را از شناساندن و ایجاد آگاهی از اصل موضوع دور کند بلکه باید تلاش کرد مردم با آگاهی بیشتری پای صندوق‎های رأی بیایند و با اطلاعات کافی فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی به داغ کردن تنور انتخابات از سوی کاندیداها پرداخت و اذعان داشت: گفتن، فکر کردن، حرف زدن، نظر دادن و نظر گرفتن می‎تواند جو تبلیغات را گرم کند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول