اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد دنا صورت گرفت

آموزش اصول زندگی مشترک به 20 نوعروس دنایی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان دنا از ارائه آموزش‌های خانواده به 20 نوعروس در این شهرستان خبر داد.

آموزش اصول زندگی مشترک به 20 نوعروس دنایی

مجتبی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 20 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دنا با حضور در همایش آموزشی با اصول و مسائل زندگی زناشویی آشنا شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا افزود: این تعداد نوعروس در 12 جلسه آموزشی با حضور روحانیون و سخنرانان مذهبی و دینی، احکام شرعی، مبانی دینی و بهداشتی و بهداشت فردی و روانی را فرا گرفتند.

وی بیان داشت: برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارائه آموزش‌های لازم به نوعروسان شرکت‌کننده در این همایش یک میلیون و 900 هزار ریال هزینه شده است.

امینی، هدف از این آموزش‌ها را بالا بردن سطح شناخت زوجین نسبت به زندگی مشترک و تقویت روحیه همزیستی دانست و ادامه داد: ایجاد یک خانواده متعالی بر اساس آموزه‌ها و تعالیم دین مقدس اسلام و فراهم کردن زمینه مناسب برای رشد فرهنگی و اجتماعی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف از دیگر اهداف این همایش بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا ادامه داد: این نهاد حمایتی در راستای سیاست‌های کمیته امداد تاکنون از هیچ کوششی برای حمایت از جوانان در آستانه ازدواج و دختران دم بخت دریغ نکرده است.

وی ازدواج را سنتی حسنه دانست و گفت: باید همه نهادهای فرهنگی دست به دست هم دهند تا فرهنگ ازدواج آسان و بدون تشریفات را در میان خانواده‌ها به‌ویژه خانواده‌های مددجو نهادینه کنند.

امینی تاکید کرد: با ترویج فرهنگ ازدواج ساده شاهد کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در میان جوانان خواهیم بود.

این مسئول حمایتی در شهرستان دنا خاطرنشان کرد: کمیته امداد در این شهرستان تاکنون کمک‌های بسیار خوبی در سرفصل‌های جهیزیه و کمک به داماد انجام داده که امید است با مشارکت خیرین و مردم نیکوکار این شهرستان و دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد و نقاط دیگر کشور، این کمک‌ها گسترش پیدا کند و شاهد تشکیل خانواده جوانان بیشتری باشیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول