اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان دزفول:

کاندیداهایی که تخریب می‏کنند حرفی برای گفتن ندارند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان دزفول گفت: کاندیداهایی که تخریب می‏کنند حرفی برای گفتن و برنامه برای ارائه ندارند.

کاندیداهایی که تخریب می‏کنند حرفی برای گفتن ندارند

محمد علی قاسمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: نامزدهایی که دست به تخریب دیگر کاندیداها می‏زنند حرفی برای گفتن و برنامه برای ارائه ندارند و این بد اخلاقی‏ها تنها نتیجه عکس می‏دهد.

وی با اشاره به اینکه باید در تبلیغات اخلاق اسلامی رعایت شود، افزود: باید تلاش کرد تا با اخلاق‏مداری در عرصه تبلیغات، فضا را برای حضوری پرشور مردم فراهم کنیم تا همه مردم و افکار موجود در عرصه انتخابات حضور یابند.

این کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان دزفول خاطرنشان کرد: برای اینکه مردم در عرصه حضور داشته باشند و انتخابی صحیح کنند باید تلاش کرد تا شاخص‎‏های نماینده خوب را به آنان اطلاع داد و در این باره رهنمودهای مقام معظم رهبری بهترین دستاویز است.

قاسمی با اشاره به اینکه شهرستان دزفول توانمندی بسیار زیادی برای توسعه دارد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا از همه مردم در عرصه آبادانی کشور استفاده کنیم و آبادانی شهرستان دزفول نیز در صدر برنامه‌های ما قرار دارد و در این برنامه‏ها توجه ویژه‏ای به اشتغال شده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی عرصه‏ای برای خودنمایی اقتدار ایران در جامعه جهانی است، تاکید کرد: باید با حضوری حداکثری بار دیگر دشمن مایوس شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول