اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 157

بابایی: امنیتی کردن فضای انتخابات از برنامه‎های دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امنیتی کردن فضای انتخابات از برنامه‎های دشمن برای انتخابات 12 اسفندماه است.

بابایی: امنیتی کردن فضای انتخابات از برنامه‎های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی عصر امروز در جمع پایوران ستاد سپاه نینوا استان اظهار داشت: شُکر عملی نعمت انقلاب،حضور در صحنه‎های مختلف حمایت از نظام جمهوری اسلامی از جمله انتخابات است.

وی تصریح کرد: شُکر زبانی هم به زبان آوردن نعمت‌های انقلاب، نظام و ارزش‌های آن است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: از اول انقلاب تاکنون همه کسانی که در مقابل انقلاب ایستاده‎اند دارای تفکر لیبرالی بوده‌اند و در پشت پرده همه مخالفین، این تفکر را می‎توان مشاهده کرد یعنی تفکری که به ظاهر مسلمان است و همه چیز را عملاً با مسائل مادی تفسیر می‎کنند.

بابایی با اشاره به معنای بصیرت و مصادیق آن گفت: بصیرت یعنی شناخت مصادیق و آدم بصیر کسی است که ضمن اینکه موضوعات را می‎شناسد به مصادیق آن هم شناخت دارد و کسانی که فقط به ظواهر توجه دارند و به باطن مسائل و موضوعات توجه ندارند انسان‎های با بصیرتی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی شناخت مصادیق، عمل به موقع و عمل انقلابی را می‎توان نتیجه بصیرت دانست.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بر تاکید بر هوشیاری پاسداران در صحنه‎های مختلف و حضور آگاهانه در عرصه‎های پاسداری از انقلاب افزود: در سپاه ما نباید منتظر باشیم حادثه‎ای پیش بیاید تا عکس‎العمل نشان دهیم، بلکه باید با بینش صحیح مسائل را تشخیص دهیم و عمل کنیم.

بابایی اضافه کرد: به معنای دیگر بصیرت یعنی شناخت دوستان و دشمنان، جریان‎شناسی، شناخت احزاب سیاسی و همسو نشدن با جریان‎های انحرافی و کسانی که هم منحرف شدند شناخت صحیح از جریانات نداشتند و نتیجه کسانی که به دلیل نداشتن بصیرت منحرف شدند فردی می‎شود که با حضور در الجنادریه در مقابل یک فرد ظالم و فاسد کرنش می‎کند و کمک 18 میلیون دلاری برای مقابله با نظام و ارزش‎های اسلامی می‎گیرد.

عضو شورای تامین استان گلستان گفت: یکی دیگر از مصادیق بصیرت شناخت مواضع امام و رهبری است و ما باید روش‎های پاسداری از انقلاب اسلامی را بشناسیم و بر اساس آن شناخت عمل کنیم.

بابایی با تاکید بر عمل انقلابی و خصوصیات آن اضافه کرد: روش انقلابی روشی است که افراد بدون چشم داشت انجام  وظیفه کنند و در زمانی که احساس می‎کنند تکلیفشان انجام یک کاری است که باید انجام شود، انجام دهند و نگران عکس‎العمل‎های دیگران نباشند، همان طور که حضرت امام(ره) در موضوع صدور حکم اعدام سلمان رشدی تکلیف خود را انجام داد و توجه به عکس‎العمل جامعه جهانی نداشت.

وی با اشاره به شرایط جامعه بین‎المللی و علت اصلی مشکلات جامعه بین‎المللی افزود: در قرن حاضر، حضرت امام(ره) نظام را جمهوری اسلامی معرفی کردند ولی تفکر لیبرالی مخالفت کرد و معتقد بود که دین باید از سیاست جدا باشد که امام راحل بارها جمله شهید مدرس مبنی بر اینکه سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست را بیان کردند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با محتوای کاملاً اسلامی اداره می‎شود و امام با تدبیر خود به مردم حق انتخاب دادند و الحمدالله مردم ما در سرنوشت خود دخالت می‎کنند و این عمل باعث رشد سیاسی مردم می‎شود و انتخابات باعث شده همه اقشار مردم در حفظ و صیانت از انقلاب در صحنه باشند و تلاش کنند.

بابایی با اشاره به انتخابات 12 اسفند و توطئه دشمن برای مخدوش کردن این صحنه عظیم مردم‎سالاری دینی کشور اسلامی ایران بیان کرد: تلاش برای مشارکت پایین مردم در انتخابات و اعلام این مطلب که اگر بیش از 40 درصد شرکت کردند می‎گوییم تقلب شده است، امنیتی کردن انتخابات و کسانی که به مجلس راه یابند که تفکر غربی‎ها را بیشتر قبول داشته باشند از برنامه‎های دشمن است.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر چه انتخابات پرشورتر باشد عظمت مردم ایران بیشتر در چشم جهانیان نشان داده خواهد شد، افزود: تجربه نشان داده است هر چه دشمن بیشتر تهدید و تحریم می‎کند مردم بیشتر در صحنه‎ها حاضر می شوند و موضوع انتخابات با عزت ما پیوند خورده است و انشاالله بنا به فرموده آیت‌الله خامنه‎ای، شرکت مردم در انتخابات 12 اسفند دشمن شکن خواهد بود و امیدواریم هر کسی در حد توان خود نقش خود را به خوبی در مسئله انتخابات ایفا کند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول