اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی خبر داد

راهیابی 2 شمشیرباز آذربایجان غربی به مسابقات جهانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: دو نفر از شمشیربازان آذربایجان غربی به مسابقات جهانی مسکو راه یافتند.

راهیابی 2 شمشیرباز آذربایجان غربی به مسابقات جهانی

علی نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سکینه نوری در اسلحه اپه و الهه قهرمانی در اسلحه فلوره موفق به راهیابی به مسابقات جهانی مسکو در رده قهرمانی جوانان جهان شدند که با همراهی تیم ملی به این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.

وی افزود: برای نخستین بار از استان آذربایجان غربی بانوان به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.‌

وی با بیان اینکه سهمیه کشور ایران در بخش بانوان سه نفر است، تصریح کرد: دو نفر از این افراد از استان آذربایجان غربی است که در رشته‌های اپه و فلوره انتخاب شدند و این مسابقات در فروردین ماه سال جدید برگزار خواهد شد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه این افراد برای مسابقات جهانی طی یک دوره مسابقات فشرده و سنگین انتخاب شدند، گفت: طی یک دوره مسابقات سخت و سنگین از بین نفرات برتر رشته‌های سابل، فلوره و اپه  که در تهران برگزار شده بود این افراد از میان شرکت‌کنندگان برتر و نفرات اول رده‌بندی این رشته‌ها انتخاب شدند.

نجف‌زاده با اشاره به اینکه این افراد با پوشش کاملاٌ اسلامی در مسابقات شرکت می‌کنند، اظهار داشت: پوشش اسلامی مورد تأیید مسابقات جهانی است.

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی با بیان اینکه در بخش آقایان هم هفته آینده مسابقات انتخابی جوانان قهرمانی جهان برگزار می‌شود اظهار داشت: انتظار می‌رود یک از نفر از بخش آقایان از استان آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات جهانی مسکو انتخاب شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش آقایان در دوره قبل مسابقات جهانی طاهر آشوری و حکیمیان به همراهی تیم ملی به مسابقات کشوری اعزام شده بودند.‌

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول