اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جایزه بزرگ بانوان کشور

دختران شمشیرباز اردبیلی مدال‌های بزرگسالان کشور را تصاحب کردند

خبرگزاری فارس: در مسابقات جایزه بزرگ بانوان کشور دختران شمشیرباز اردبیلی اغلب مدال‌های رده سنی بزرگسالان را تصاحب کردند.

دختران شمشیرباز اردبیلی مدال‌های بزرگسالان کشور را تصاحب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، دختران شمشیرباز اردبیلی با درخشش در مسابقات جایزه بزرگ بانوان کشور، اولین مدال‌های رده سنی بزرگسالان را برای شمشیربازی استان به ارمغان آوردند.

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ بانوان کشور به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران جریان داشت که با درخشش اپه‌ایست‌های دختر اردبیلی همراه شد.

در این رقابت‌ها میترا موشحی‌عصر و آرزو قاره‌گوشی با شکست حریفان به جمع چهار بازیکن برتر کشور راه یافتند و با افتخار عنوان سومی کشور را مشترکاً به خود اختصاص دادند.

در این اسلحه که سه بازیکن از استان اردبیل حضور داشتند، سونیا بی‌نظیر ملی‌پوش جوانان کشور در مرحله ورود به جمع هشت بازیکن برتر کشور با بدشانسی متوقف شد و عنوان نهم را به خود اختصاص داد.

میترا موشحی‌عصر و آرزو قاره‌گوشی (نایب قهرمان نوجوانان ایران از شهرستان نیر) با اقتدار تا جمع چهار بازیکن برتر کشور پیش رفتند و با شکست در مرحله نیمه نهایی برابر حریفان قدرتمند و ملی‌پوش خود، مشترکاً مقام سوم و مدال برنز را به خود اختصاص دادند. شمشیربازی اردبیل دو بازیکن در جمع چهار بازیکن برتر کشور داشته و اولین مدال‌های شمشیربازی اردبیل در رده سنی بزرگسالان هم برای استان به ارمغان آمد.

بر اساس این گزارش، موشحی‌عصر از بازیکنان جوانان و قاره‌گوشی از بازیکنان رده سنی نوجوانان شمشیربازی استان اردبیل است.

به این ترتیب شمشیربازی اردبیل رفته رفته توانایی‌های خود را در رده‌های سنی بزرگسالان هم به رخ حریفان می‌کشد تا جایگاه خود را در شمشیربازی کشور بیش از پیش مستحکم کند. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول