اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جام فجر در اردبیل

شمشیرباز اردبیلی قهرمان اپه شد

خبرگزاری فارس: در مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان اردبیل به مناسبت دهه فجر اپه‌ایست اردبیلی قهرمان این دوره از مسابقات شد.

شمشیرباز اردبیلی قهرمان اپه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، امید فعال‌قیومی اپه‌ایست توانمند شمشیربازی استان، قهرمان مسابقات شمشیربازی اپه استان اردبیل شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، مسابقات شمشیربازی قهرمانی اپه استان اردبیل به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن، با حضور 24 اپه‌ایست از سراسر استان در سالن شمشیربازی 12 بهمن اردبیل برگزار شد که در نهایت و پس از برگزاری 77 دیدار انفرادی، امید فعال‌قیومی نایب قهرمان جوانان کشور در سال 88 با کسب برتری برابر کلیه حریفان، در بازی نهایی برابر امیرمحمد رحیمی دیگر قهرمان کشور در سال 90 قرار گرفت و با شکست 15 بر 13 این حریف به مقام قهرمانی استان در این اسلحه و مدال طلای مسابقات دست یافت. در این رقابت‌ها رحیمی نقره گرفت و فردین مجردآزاد و حسام عزیزپور مشترکاً سوم شدند و گردن‌آویز برنز گرفتند.

این در حالی است که فعال‌قیومی در آبان‌ماه سال جاری مقام قهرمانی اسلحه فلوره استان را هم به دست آورده بود.

از نکات قابل توجه این مسابقات حذف امیررضا کنعانی دارنده رنکینگ دوم جوانان کشور و ملی‌پوش تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اپه ایران و میلاد ابراهیمی‌حریری و آیدین مجردآزاد از بازیکنان قدرتمند شمشیربازی استان بود که سبب حیرت همگان شد.

مراسم اهدای جوایز و مدال‌های قهرمانان این مسابقات در پایان رقابت‌ها با حضور مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسعود هوشمندی پیشکسوت نامی ورزش و فوتبال استان، سرکیس عیوضیان مربی ارمنستانی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشور و مسئولان هیئت برگزار شد.

شمشیربازان شهرستان‌های گرمی و سرعین که استعدادهای بسیار خوبی هم در این رشته ورزشی دارند به دلایل نامعلومی در این مسابقات حضور پیدا نکردند که مورد انتقاد شدید رئیس هیئت استان قرار گرفت. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول