اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد

آمادگی کامل مجریان انتخابات برای ثبت حضور باشکوه مردم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی کامل مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان برای ثبت حضور باشکوه مردم در این انتخابات خبر داد.

آمادگی کامل مجریان انتخابات برای ثبت حضور باشکوه مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضا بیگی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه مجریان انتخابات خود مردم هستند، افزود: انتخابات یک نعمت الهی برای کشور ما و فرصتی برای اعلام حضور مردم در صحنه است و مانند سال های پس از انقلاب خود مردم انتخابات را برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام یافته برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات 12 اسفند خاطرنشان کرد: یک عملیات بزرگ در بخش های مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی در حال انجام است و همه این بخش‌ها برای برگزاری یک انتخابات امن، سالم و با شکوه دست به دست هم داده‌اند.

علیرضا بیگی با اشاره به اینکه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو با 878 شعبه اخذ رأی بزرگ‌ترین حوزه استان است، افزود: نیازمندی‌ها و امکانات لازم برای شعب اخذ رأی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان تامین شده و با توجه به اینکه بخشی از انتخابات 12 اسفند رایانه‌ای خواهد بود این امکانات در چند نوبت مورد آزمایش قرار گرفته تا هیچ مشکلی در زمان اخذ رأی پیش نیاید.

فرماندار تبریز که در این بازدید استاندار آذربایجان شرقی را همراهی می‌کرد، توضیحاتی در خصوص امکانات و لوازم موجود در شعب اخذ رأی از جمله امکانات کامپیوتری و صندوق‌های رأی بیان کرد.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه این هفته 12 اسفند همزمان با سراسر کشور در 13 حوزه انتخابیه استان نیز برگزار می‌شود.

آذربایجان شرقی صاحب 19 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول