اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر:

برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه اشتغالزایی صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر گفت: در زمینه اشتغالزایی برنامه‌ریزی مناسبی صورت نگرفته ‌و نمایندگان باید با حساسیت، پافشاری و دقت بیشتری پیگیر این موضوع مهم باشند.

برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه اشتغالزایی صورت نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد فاطمه زهرا(س) شهر چغادک بوشهر گفت: یکی از وظایف نماینده مجلس پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی است و در موضوع اشتغال زایی، ‌دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

جمیری افزود: در زمینه اشتغالزایی برنامه‌ریزی مناسبی صورت نگرفته است و نمایندگان باید با حساسیت، پافشاری و دقت بیشتری پیگیر این موضوع مهم باشند.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی شایسته مجلسی هستند که تجلی ایثار، صبر، بصیرت، قهرمانی و ولایتمداری آنها باشد و نمایندگان منتخب این ملت باید مشکلات آنها را برطرف کنند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر خاطر نشان کرد: منافع ملت ما حرکت بر طبق موازین دینی است و من وظیفه خود می‌دانم که به مردم خدمت کنم زیرا خدمت به مردم یک تکلیف شرعی، یک وظیفه و خدمت به نظام و اسلام است و من جز به مسائل اسلام به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول