اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مستقل انتخابات مجلس ماهشهر:

باید برای حل مشکل اشتغال نیروهای بومی ماهشهر چاره‌اندیشی کرد

خبرگزاری فارس: کاندیدای مستقل انتخابات مجلس ماهشهر گفت: یکی از مشکلات جدی در ماهشهر عدم وجود فرصت مناسب اشتغال برای نیروهای بومی است.

باید برای حل مشکل اشتغال نیروهای بومی ماهشهر چاره‌اندیشی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، محمد آقاجری عصر امروز در جمع مردم ماهشهر اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکلی که در شرایط کنونی در سطح حوزه انتخابیه شهرستان‌های ماهشهر، هندیجان، امیدیه و جایزان وجود دارد مشکل اشتغال جوانان است که باید در این باره تلاش جدی شود.

وی افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال باید با برنامه‌ریزی باشد تا اشتغال ایجاد شده پایدار و ثابت باشد و در این باره برنامه خاصی در نظر گرفته شده است.‌

این کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با دعوت به بصیرت در نحوه انتخاب در روز 12 اسفند ماه خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا شاخص‌های اصولی و ارزشمند را که در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد در انتخاب روز 12 اسفند در نظر بگیرم و در این باره باید تلاش کرد تا بصیرت نسبت به برنامه ها و طرح های در نظر گرفته شده در سطح جامعه افزایش یابد.

آقاجری با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات اصلی‌ترین مسئله است، خاطر نشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه می‌تواند به اقتدار ملت ایران در جامعه بین الملل کمک بسیار زیادی کند و نمایشی برای وحدت ملی در برابر استکبار جهانی است.

وی با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری می‌فرماید"همانگونه که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است انتخاب اصلح نیز تکلیف است" پس باید برای نیل به این هدف رفیع تلاش کرد.

آقاجری خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای اشتغال نیازمند فعالیت کارشناسی عمیق دارد و در این باره تلاش شده است تا به کارگیری نیروهای بومی در شرکت‌های موجود در این حوزه انتخابیه، ایجاد شرایط برای فعالیت شرکت‌های جدید و حمایت از بخش سرمایه گذار بخش خصوصی در صدر برنامه‌ها باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول