اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌تبلیغات اسلامی ‌بوشهر مردم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد‌

خبرگزاری فارس: اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اعلام کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نه تنها سرنوشت کشور را رقم می‌زند بلکه امید به پایداری اسلامی را در قلب تمام آزادگان جهان زنده نگه می‌دارد.

‌تبلیغات اسلامی ‌بوشهر مردم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد‌

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی را باید تجلی حاکمیت خداوند بر جهان به دست معنوی حضرت امام خمینی (ره) دانست که با درایت و هدایت مقام معظم رهبری به مسیر روشن خود ادامه می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: این نظام را باید برآمده از متن مردمی دانست که تا عمق جان، پای اصول و آرمان‌های انقلاب خویش ایستاده‌اند و ذره‌ای از اهداف انقلابی و اسلامی عقب نشینی نمی‌کنند.

 

در ادامه بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر آمده است: در طول این سه دهه، حضور مردم در صحنه‌های حساسی چون انتخابات نه تنها نشانه وفاداری به ارزش‌های اصیل اسلامی بوده بلکه همواره به عنوان بستری برای تجلی مردم سالاری دینی و بدست گرفتن سرنوشت خویش و تضمین عمل به آرمان‌های جاودان بوده و اکنون نیز در این مقطع حساس که هجوم دشمنان از هر سو به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی با تحریم‌ها به اوج رسیده، حضور حماسی مردم در جبهه انتخابات می‌تواند مشتی آهنین و محکم بر دهان استکبار باشد.

 

این بیانیه می‌افزاید: بدون شک امروزه که ندای اسلام خواهی در جهان شکل گرفته و رویای کشورهای لیبرالی آشفته شده و نقطه عطفی برای حاکمیت خدا بر زمین ایجاد شده و موج مبارزه با استکبار تمام جهان را فرا گرفته و انفاس قدسی حضرت روح الله بر خاک مرده اثر کرده و به آن حیات بخشیده، و رهنمون‌های راهگشای امام خامنه‌ای مردم تمام کشورها را بیدار کرده، ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که با تمام هوش و تجربه تاریخی خود بار دیگر به صحنه بیاییم و با شرکت در انتخابات و رای به کاندیدای اصلحی که ولایتمدار، متعهد، معتقد، دلسوز انقلاب و مردم باشد، آینده انقلاب را تضمین کنیم.

 

در این بیانیه آمده است: حضور باشکوه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نه تنها سرنوشت کشور را رقم می‌زند بلکه امید به پایداری اسلامی را در قلب تمام آزادگان جهان زنده نگه می‌دارد، به ویژه که با انتخاب کاندیداهای هم تراز با آرمان‌های انقلاب اسلامی، مجلسی را بسازیم که شاخص‌های اسلامیّت، تدیّن و ولایتمداری در آن موج بزند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: امام راحل عظیم الشأن می‌فرمایند: "من متواضعانه از شما می‌خواهم که حتی الامکان در انتخاب اشخاص با هم موافقت کنید و اشخاص اسلامی متعهد غیرمنحرف از صراط مستقیم الهی را در نظر بگیرید و سرنوشت کشور خود را به دست کسانی دهید که به اسلام، جمهوری اسلامی و قانون اساسی معتقد و نسبت به احکام نورانی الهی متعهد باشند و منفعت خود را بر مصلحت کشور مقدم ندانند".

 

در این بیانیه آمده است: و در همین راستا مقام معظم رهبری می‌فرمایند: " مردم وظیفه دارند به ملاک‌های دینی و شرعی و انقلابی نگاه کنند... دنبال آدم‌هایی مومن، شجاع، انقلابی، و کسانی که بتوانند قدرت این ملت را در سایه ارزش‌های انقلابی حفظ کنند باشید"

 

در ادامه بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر آمده است: بر همین اساس، ما اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی، شورای هیئات مذهبی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، اتحادیه موسسات قرآنی، و کانون‌های فرهنگی تبلیغی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح، از کاندیداهای استان، ولایتمداری در عرصه عمل و تقوامداری در عرصه انتخابات را انتظار داریم و امیدواریم که همه آنها ضمن رعایت اخلاق اسلامی، قانون را در حین تبلیغات و همچنین پس از انتخابات به تمام معنا رعایت کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول