اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیران مدرسه‌ساز آذربایجان غربی:

خیران خویی رتبه نخست مدرسه‌سازی را دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن خیران مدرسه‌ساز آذربایجان غربی گفت: شهرستان خوی با بیش از 30 خیر رتبه نخست را در امر مدرسه‌سازی دارند.

خیران خویی رتبه نخست مدرسه‌سازی را دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی آخوندیان عصر امروز در جمع خیران خوی اظهار داشت: خیران شهرستان خوی تاکنون 59 باب مدرسه در قالب 259 کلاس درس احداث کرده و به آموزش و پرورش تحویل دادند.

وی افزود: حاج اسدالله‌ امید خیر مدرسه‌ساز 78 ساله در مدت هفت سال، پنج باب مدرسه با 32 کلاس درس را احداث کرده و به آموزش و پرورش تحویل داده است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: در سال جاری خیران استان برای احداث مدرسه در مناطق محروم با واریز اعتبار و اهدای زمین به اشکال گوناگون در عرصه مدرسه‌سازی وارد شدند.

وی با بیان اینکه 165 خیر و 2 هزار و 400 همیار مدرسه‌ساز در استان فعالیت دارند، افزود: در مجموع 624 میلیارد ریال به همت خیران برای ساخت فضاهای آموزشی تعهد شده که تاکنون 60 درصد آن محقق شده است.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه استان، شهرستان خوی را پیشتاز مدرسه‌سازی در استان معرفی و افزود: با همت خیران مدرسه‌ساز سال گذشته شهرستان خوی مقام نخست استان را کسب کرد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: مجمع خیران شهرستان خوی با 30 نفر خیرمدرسه‌ساز، یک هزار و 500 عضو فعال در سال 1384 تاسیس شده است که در سال گذشته رتبه نخست استان آذربایجان غربی را کسب کرده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول