اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد انتخابات شهرستان همدان:

‌شناسایی افراد اصلح و خوش‌سابقه از ضروریات انتخابات است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: شناسایی افراد اصلح و خوش‌سابقه از ضروریات انتخابات است.

‌شناسایی افراد اصلح و خوش‌سابقه از ضروریات انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان احسان قنبری عصر امروز در جلسه توجیهی آموزش اعضای شعب ثبت‌نام و اخذ رأی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان همدان با بیان اینکه از ابتدای شکل‌ گیری جمهوری اسلامی ایران تاکنون 29 مورد انتخابات انجام شده است، اظهار کرد: نامزدهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند محترم هستند و باید به خاطر حضور در میدان انتخابات از آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه جرأت و جسارت نامزدهای انتخاباتی قابل تحسین و ستایش است، افزود: فضای مجلس رقم خوردن سرنوشت نظام را به همراه دارد لذا متولیان امر، افراد ناظر بر انتخابات و انتخاب‌شوندگان باید بر اساس قانون و مبانی نظام وظایف خود را به درستی انجام دهند.

مسئول ستاد انتخابات شهرستان همدان ابراز کرد: وظیفه مهم ما شناسایی کاندیدای اصلح با بهره‌گیری و مشورت گرفتن از افراد صالح و شایسته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی ضمن تأکید بر رعایت امانت‌داری توسط مجریان و متولیان انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور افراد بصیر، با تجربه و شجاع در مجلس شورای اسلامی سرنوشت ملت را به مدت چهار سال رقم می‌زند بنابراین شناسایی افراد اصلح و خوش‌سابقه از ضروریات انتخابات است.

قنبری در ادامه بیان کرد: در شهرستان‌های همدان و فامنین به ترتیب 277 و 57 صندوق اخذ رأی تعبیه شده است که در هر شعبه 16 نفر نیز فعالیت‌های مربوط به اخذ رأی و نظارت را انجام می‌دهند.

وی گفت: بیش از 400 هزار نفر از مردم شهرستان‌های همدان و فامنین بالای 18 سال هستند و می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

مسئول ستاد انتخابات شهرستان همدان در پایان ابراز کرد: در حال حاضر 29 کاندیدا در 60 نقطه از شهر همدان به تبلیغات انتخاباتی خود مشغول هستند.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول