اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

جهالت و عصبیت انتخاباتی فقط منحصر به فتنه‌گران سال 88 نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ اصفهان گفت: جهالت و عصبیت انتخاباتی فقط منحصر به فتنه‌گران سال 88 نبوده و چه بسا شیطان افراد را از مسیر سالم منحرف کند.

جهالت و عصبیت انتخاباتی فقط منحصر به فتنه‌گران سال 88 نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمد مهدی اسماعیلی بعدازظهر امروز با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار داشت: فضا و شرایط جامعه پس از راهپیمایی بی‌نظیر 22 بهمن ماه آماده خلق حماسه جاودانه دیگری است.

وی ادامه داد: در حالی که دشمنان از چند ماه گذشته سیاست‌ها و تحرکات هدفمندی را ‌علیه نظام برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌اند، اما مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در روز 22 بهمن سیلی محکمی بر صورت بدخواهان و معاندان نواختند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تشریح جایگاه مجلس در امور کشور افزود: مجلس شورای اسلامی در بالاترین سطح سیاستگذاری و قانون‌گذاری کشور قرار دارد و یک مجلس پویا و توانمند نقش بسزایی در توسعه و آبادانی کشور ایفا می‌کند.

وی با اشاره به لزوم دقت در انتخاب نمایندگان مجلس تصریح کرد: در کشور ما تجربه تلخ مجلس ششم، که به نظر بسیاری از افراد به عنوان مکمل دولت اصلاحات در زمینه مقابله با نظام ایجاد شد وجود دارد و از این رو باید با حساسیت و ذکاوت به انتخاب اصلح‌ترین افراد برای کسب کرسی‌های مجلس اقدام کنیم.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اهمیت قانون‌گرایی در عرصه انتخابات بیان داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه انتخابات از چند ماه قبل با برگزاری همایش‌های آموزشی و امنیتی با آمادگی کامل برای حضور در عرصه انتخابات مهیا شده‌اند.

وی ادامه داد: بر‌اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته، کشور در آستانه خلق حماسه‌ای عظیم و تاریخی در روز 12 اسفند قرار دارد.

معاون استاندار‌ اصفهان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات گفت: دوری از تخریب رقبا و پرهیز از شعارزدگی و سیاه‌نمایی از مهم‌ترین مواردی است که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 و درس‌های بزرگ آن بیان داشت: همگان باید بدانند واقع‌بینی در انتخابات به عنوان یک موضوع مهم مطرح است و برخی نباید گمان کنند که جهالت و عصبیت انتخاباتی فقط منحصر به فتنه‌گران سال 88 بود و چه بسا شیطان افراد را از مسیر سالم منحرف کند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای فرهنگی شهرضا اظهار داشت: این شهر همواره به عنوان یک شهر اصیل فرهنگی در سطح کشور مطرح بوده است و زادگاه نام آورانی همچون شهید همت به شمار می‌رود و در بازدیدی که از این شهرستان داشتیم فضای پرشور و سالم انتخاباتی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: از تمام مسئولان و دست اندرکاران ادارات و سازمان‌ها تقاضا داریم در فرصت باقی‌مانده تا انتخابات ضمن همکاری با دستگاه‌های اجرایی حوزه انتخابات، از هرگونه فعالیت بحث برانگیز دوری کنند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول