اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

استان کرمان آماده برگزاری انتخابات است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: استان کرمان به طور کامل آماده برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارد.

استان کرمان آماده برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر انتخابات از مباحث روز کشور و استان کرمان است.

وی با اشاره به فعالیت ستاد انتخابات استان و شهرستان‌های کرمان در 9 ماه گذشته ‌ابراز داشت: استان کرمان به طور کامل آماده برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارد. 

کمالی‌ تعداد صندوق‌های اخذ رأی در این استان را یک هزار و 938 مورد ذکر و عنوان کرد: تمام‌ صندوق‌های اخذ رأی مجهز به رایانه است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: ساز و کارهای انتخابات به بهترین شکل و براساس تمام‌ تعاریف انجام شده، زمان‌بندی‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی انجام شده است.

کمالی بر رعایت قانون از سوی نامزدها،‌ ستادهای انتخاباتی و طرفداران نامزدها تأکید کرد و گفت: استان کرمان در تمام‌ انتخابات سال‌های گذشته در کشور جایگاه بسیار خوبی داشته است.

وی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تأکید و بیان داشت: باید بستری فراهم شود که مردم هر چه بیشتر از امور مربوط به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اطلاع یابند.

کمالی گفت: آثار و نشانه‌های حضور گسترده، ایمانی و اعتقادی مردم در انتخابات دوازدهم اسفند ماه از هم اکنون قابل مشاهده است.

کریم مهرشاد رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات استان کرمان در این نشست اظهار داشت: 2 هزار و 100 بازرس برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تعیین شده‌اند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول