اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف 274 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در شازند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف 274 هزار و 268 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از یک دستگاه خودرو سواری در این شهرستان خبر داد.

کشف 274 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی احمد چگینی گفت: ماموران انتظامی شهرستان شازند در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهرستان، در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو پژو 405 که از بروجرد به سمت تهران در حال تردد بود مظنون و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودروی سواری بدون توجه به ایست ماموران از محل متواری که بعد از تعقیب و گریز، خودرو در شهرک عباس‌آباد شازند متوقف و راننده دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند اضافه کرد: در بازرسی انجام شده از داخل صندوق عقب خودرو تعداد 276 هزار و 268 عدد انواع ترقه خارجی کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله به دستگاه قضایی معرفی و اعزام شد.

چگینی همچنین از کشف نزدیک به 8 هزار و800 عدد انواع ترقه خارجی قاچاق در شازند خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی توره موفق شدند نزدیک به 8 هزار و 800 عدد انواع ترقه را کشف و ضبط کنند.

وی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی توره به یک دستگاه اتوبوس که از استان‌های غربی عازم تهران بود مشکوک و نسبت به توقف آن اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از داخل خودرو تعداد 8 هزار و 771 عدد انواع ترقه خارجی قاچاق کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهم به همراه اقلام مکشوفه به دستگاه‌ قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با توزیع‌کنندگان غیرمجاز مواد محترقه در سطح شهرستان گفت: به منظور صیانت از امنیت اخلاقی و اجتماعی و به منظور تامین آسایش و امنیت عمومی و پیشگیری از حوادث ناشی از مواد محترقه و منفجره به خصوص در آخرین روزهای سال پلیس برخورد جدی با توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز را در دستور کار خود قرار داده است که با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول