اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رشت خبر داد

کشف 4500 عدد مواد محترقه در رشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رشت از کشف 4 هزار و 496 عدد مواد محترقه و دستگیری عامل فروش آن در رشت خبر داد.

کشف 4500 عدد مواد محترقه در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین کارگرنیا عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به کشف مواد محترقه در رشت اظهار داشت: به دنبال ابراز نگرانی تعدادی از خانواده‌ها مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط فردی به نام مرتضی در سطح شهر، موضوع مورد پیگیری عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران کلانتری 12 رشت  پس از اطمینان از گزارشات و هماهنگی با مقام قضایی موفق به شناسایی و دستگیری فرد مذکور شدند.

این مسئول افزود: در بازرسی از منزل این فرد، تعداد 4 هزار و 496 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز شامل یک‌هزار و 400 عدد کپسولی، سه هزار عدد محترقه کبریتی و 96 عدد منور کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی به موقع مردم به ماموران پلیس، متذکر شد: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری و بروز حوادث دلخراش به ویژه برای قشر نوجوان و جوان از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده چنین مسائلی موضوع را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

کارگرنیا در ادامه از دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از دو کیلوگرم شیشه از آنان در استان خبر داد.

وی، ابراز داشت: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت شخصی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی صحت موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اظهار داشت: ماموران پس از تعقیب و مراقبت متوجه شدند این شخص مواد مخدر را پس از وارد کردن به استان به منزل یکی از شرکای خود منتقل کرده و قصد توزیع آن را با همکاری وی داشته است.

وی درباره چگونگی دستگیری متهمان مذکور خاطرنشان کرد: گروه‌های عملیاتی پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی از منزل متهمان بازرسی کرده و مقدار دو کیلو و 200 گرم ماده مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

این مسئول یادآور شد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول