اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه عشایر بسیجی چهارمحال و بختیاری:

رأی تک تک مردم مصالح ساختمانی نظام مقدس است

خبرگزاری فارس: جامعه عشایر بسیجی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات آورده است: رأی تک تک افراد تشکیل دهنده مصالح ساختمانی این بناء مقدس است.

رأی تک تک مردم مصالح ساختمانی نظام مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جامعه عشایر بسیجی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی خود را برای حضور حماسی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  افتخار دارد که پرچمدار اسلام ناب و تجلیگاه مردم سالاری دینی در سراسر گیتی است.

این بیانیه می‎افزاید: برترین شاخصه اسلامیت نظام، وجود اصل مترقی ولایت فقیه است و عالی‌ترین مظهر مردم سالاری و جمهوریت تکیه بر آرای مردم در طول سی و سه سال بعد از پیروزی انقلاب  اسلامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنیانگذار این نظام ولائی، حضرت امام خمینی(ره) از همان آغاز، نهضت اسلامی خود را بر حضور مردم در صحنه بنا نهاد و با تکلیف بر شرکت آنان در انتخابات نهادینه کرد.

این بیانیه می‌افزاید: هرچند اجماع عظیم مردم در مراسم و راهپیمای‌هایی 22 بهمن، روز قدس، نهم دی و امثال آن شکوه و عظمت خاص خود را دارد و حاکی از پایگاه مردمی و جایگاه رفیع انقلاب و نظام است، ولی ویژگی‌های انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی این است که با عدد و آمار و با نام و نشان رأی تک تک افراد واجد شرایط تشکیل دهنده مصالح ساختمانی این بناء مقدس است. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اگر دشمنان این کشور و ملت حضور میلیونی مردم در اجتماعات بزرگ را از روی کینه توزی و حسادت به یکصدم تقلیل داده و با ده‌ها هزار نفر بیان می‌کنند ولی حضور چشمگیر و درصد بالای شرکت کنندگان در انتخابات که با مشخصات ثبت و ضبط  و با دقت شمارش  اعلام می‌شود، جای هرگونه اشکال و راه کوچک سازی را بر دشمن می‌بندد.  

این بیانیه می‌افزاید: انتخابات امسال بسیار مهم و حساس است و می‌تواند سر نوشت کشور را در دهه چهارم انقلاب رقم بزند، در واقع  این انتخابات می‌تواند کشور را در دهه چهارم عدالت و پیشرفت بسیار جلو بیندازد و به زعم بسیاری از صاحب‌نظران عرصه سیاست، یکی از مهم‌ترین کار ویژه‌های هر حکومت سیاسی کارآمدی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که قرار است در 12 اسفندماه امسال برگزار شود در حقیقت ماراتنی دیگر در پیش روی مردم و نظام اسلامی است که عبور از آن می‌تواند حرکت  به سوی پیشرفت و تعالی را در کشور تسریع کند.

جامعه عشایر بسیجی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مجلس سرآمد ارتباط و تأثیرگذاری مردم در جهت‌گیری‌های کلی نظام است، تأکید کرد: مجلس محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را دست دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری‌ها و مظهر اراده ملی است و چکیده این اهمیت در کلام امام متجلی است که فرمود:" مجلس در رأس همه امور است". 

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده: و اینک جامعه بسیج عشایری استان چهارمحال وبختیاری با علم به اینکه حضور حماسی و حداکثری آحاد مردم در انتخابات و تأثیر انتخاب  اصلح در عزت و اقتدار و وحدت ملی نقش بسیار مهم و اساسی دارد و انتخاب افراد متخصص، کارآمد، با تجربه، متعهد و ولایت‌مدار که دارای وزن تعیین کننده در معادلات کشور است به تقویت امید مردم به آینده و حل مشکلات جوانان و منطقه می‌انجامد، برهمین اساس در لبیک به مقتدا و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‏ای با دعوت از آحاد جامعه به‌منظور شرکت در تعیین سرنوشت خود و حضور گسترده در انتخابات، خود نیز آماده‏ایم  تا برگ زرین دیگری را از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زنیم.  

این بیانیه ادامه می‌‎دهد: آری عشایر بسیجی استان در 12 بهمن سال 90 با حضورگسترده و با بصیرت در پای صندوق‌‎های رأی و انتخاب نمایندگان اصلح و ولایی ضمن مایوس کردن استکبار جهانی و در رأس آن صهیونیسم و آمریکای جهانخوار و مزدوران پست و عاجز آنان در داخل اعم از فتنه گران و جریان انحرافی و خارج‌نشینانی  که بر طبل توخالی تحریم انتخابات می‌کوبند، مشت محکم دیگری بر آنان خواهند زد و قلب ولی امر و فرمانده معظم کل قوا را شاد می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول