اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 221

محمدی: حضور در انتخابات آرزوهای دشمنان را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: بار انقلاب به دوش جوانان و نوجوانان است و باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم و با حضور حداکثری در انتخابات آمال و آرزوهای دشمنان را نقش بر آب کنیم.

محمدی: حضور در انتخابات آرزوهای دشمنان را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی ظهر امروز در جمع شورای مرکزی هیئت دلسوختگان بقیع حضرت فاطمه(س) در نکا بیان داشت: دغدغه و حساسیت به‌جای جوانان، نشان‌دهنده موقعیت‌شناسی آنان است و ملت ایران در طول انتخابات گذشته نشان داد که حضور به‌موقع در عرصه‌های دارد و حساسیت به‌خرج می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه نسل‌های این انقلاب آزمون امتحان خود را از قبل انقلاب تا به حال به خوبی پس داده‌اند، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب رساندن پیام به نسل‌های بعدی است که از گذشته این انتقال پیام به‌خوبی صورت گرفته و نسل‌های سوم و چهارم عاشق انقلاب، امام، شهدا و رهبر هستند و این پیام به‌خوبی به نسل‌های جدید است.

امام جمعه نکا بیان داشت: اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و بار انقلاب به دوش جوانان و نوجوانان است و باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم و با حضور حداکثری در انتخابات آمال و آرزوهای دشمنان را نقش بر آب کنیم.

محمدی لایینی ادامه داد: امروز نوبت ماست و ما باید هنرمندی خود را نشان بدهیم که در صحنه هستیم و از موقعیت به نفع احسن استفاده کنیم و با موقعیت‌شناسی دشمن را ناامید کنیم.

وی گفت: شهدا موقعیت‌شناس بودند و زمان خود را درک کرده بودند و به سعادت ابدی رفتند و ماندگار شدند و همه ما باید بدانیم تصمیم درست و موقعیت‌شناسی انسان را به سعادت می‌رساند.

امام جمعه نکا ادامه داد: اگر موقعیت را خوب بشناسیم و عمل کنیم ثوابی مانند شهدا داریم و ما را با آنان مشهور می‌کنند.

محمدی لایینی با بیان اینکه امام انتخابات مجلس را از دیگر انتخابات‌ها مهم دانستند، خاطرنشان کرد: مجلس از نظر امام راحل در راس امور بود و هیچ انتخابی مهم‌تر از انتخابات مجلس نیست.

وی متذکر شد: دشمنان در تبلیغات مایه می‌گذارند و برای عدم حضور مردم در انتخابات سرمایه‌گذاری کردند و برای ما باید مهم باشد که شرکت کنیم.

محمدی لایینی اذعان داشت: منتخبان آینده در مجلس باید مهم باشند و جوانان باید فکر کنند و انتظاری که از جوانان با تحصیلات می‌رود بیشتر از دیگر افراد است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول